فتح خرمشهر تجلی اراده الهی بود

حجت الاسلام مطیعی با بیان اینکه همگان باید خود را مدیون خون مطهر شهیدان انقلاب اسلامی بدانند گفت: فتح خرمشهر تجلی اراده الهی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجت الاسلام مرتضی مطیعی - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان درشورای اداری استان سمنان ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت امام رضا(ع) استان به چالش‌های مهم استان بویژه مسائل کمبود جمعیت اشاره کرد و گفت: همه مسئولان، مردم و بویژه خانواده‌ها باید بدانند کشور در یک سیاه‌چاله کمبود جمعیت قرار گرفته‌ است که این مساله در استان سمنان از بحران نیز فراتر رفته است بگونه‌ای که استان سمنان در بین ۳ استان دارای پایین‌ترین نرخ رشد جمعیت قرار دارد.

امام جمعه سمنان با گرامیداشت «سوم خرداد» سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: باید قدردان ایثار و فداکاری شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، جانبازان و آزادگان عزیز باشیم.

وی افزود: همانطور که امام راحل(ره) نیز فرمود فتح خرمشهر تجلی اراده الهی بود.

فتح خرمشهر تجلی اراده الهی بود

حجت‌الاسلام مطیعی با طرح روایتی از امام رضا(ع) گفت: حضرت رضا علیه‌السلام فرمود «بهترین بندگان خدا کسانی هستند که از انجام کار نیکو خشنودند، اگر مرتکب معصیتی شوند استغفار می‌کنند، شکرگزار نعمتهای الهی هستند و هنگام خشم عفو می‌کنند»

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان سمنان در ادامه با اشاره به اجرای طرح «نور» در کشور خواستار  حمایت و پشتیبانی تمام دستگاه‌ها از فراجا شد و گفت: طرح نور یعنی پیگیری و تلاش برای استقرار حجاب و عفاف در جامعه و امیدواریم با اجرای این طرح که بر پایه رافت و مهربانی استوار است شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی باشیم.

حجت الاسلام مطیعی در بخش پایانی سخنان خود توفیق همه مسئولان استان سمنان را برای خدمت به مردم از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.

کد خبر 1764096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha