افتتاح یک مرکز درمانی- پزشکی برای خانواده‌های مسلمان در منطقه وینکلر کانادا

یک مرکز درمانی - پرشکی برای خانواده‌های مسلمان داخل مسجد وینکلر در منطقه وینکلر در استان منیتوبای کانادا افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکه، گروهی از پزشکان مسلمان و متخصصان در علم طب یک مرکز درمانی - پزشکی را در داخل مسجد وینکلر در منطقه وینکلر واقع در پمبینا در استان منیتوبا کانادا با هدف مراقبت از خانواده ها و افراد مسلمان در این منطقه تاسیس کردند.

این مرکز درمانی - پزشکی جدید قرار است به بیش از ۲۰۰ خانواده مسلمان در این منطقه خدمات رسانی کند. مسئولان این مرکز امیدوارند خدمات پزشکی مختلفی را به اعضای خانواده های مسلمان که به آنها نیاز دارند، ارائه دهند.

 دکتر «شایستا زاهد زهری»  مدیر این مرکز درمانی- پزشکی جدید گفت: این مرکز فرصت مناسبی برای ارائه خدمات متعدد پزشکی به نیازمندان و همچنین فرصت مناسبی برای مشارکت در امور خیریه توسط پزشکان و متخصصان در زمینه مراقبت‌های پزشکی است.

 بر این مرکز درمانی انجمن تخصصی«خانواده‌های مسلمان سالم» در تقویت و توانمندسازی خانواده‌های مسلمان از طریق آموزش، کارگاه‌های آموزشی، خدمات و حمایت‌ها همگام ارزش‌های اسلامی نظارت می کند.

 انجمن خانواده‌های مسلمان سالم همچنین بر برپایی تعدادی برنامه‌های متنوع اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی تمرکز دارد، هدف کمک به مسلمانان برای توسعه مهارت‌ها و تخصص شان در بسیاری از زمینه‌ها است.

کد خبر 1764112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha