دوره توانمندسازی مبلغان در شهرستان مهر برگزار شد

دوره تکمیلی «دانش افزایی تبلیغی» ویژه مبلغان طرح امین و هجرت شهرستان‌های مُهر و گله دار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، در ادامه سلسه کارگاه های توانمندسازی مبلغان این استان، دوره تکمیلی «دانش افزایی تبلیغی» ویژه مبلغان طرح امین و هجرت شهرستان های مُهر و گله دار برگزار شد.

در این دروه که به همت موسسه سراج منیر توحید فارس و با همکاری مرکز آموزش های کاربردی حوزه های علمیه فارس، دفتر تبلیغات اسلامی قم و مرکز تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی (مفتاح) برگزار شد، مبلغان در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی آموزش های لازم را پیرامون مبانی توحید از دیدگاه قرآن و شبهات پیرامونی آن فرا گرفتند.

این سلسه کارگاه ها در پی نیاز سنجی  از مبلغان خواهر و برادر و کُنشگران فرهنگی طراحی شده و تا کنون در شهرستان های لارستان، گراش و زرین دشت برگزار و در سایر شهرستان های هدف نیز ادامه پیدا می کند.

مدیر موسسه سراج منیر توحید فارس در حاشیه برگزاری پنجمین دوره از سلسه دوره های توانمندسازی مبلغان در شهرستان مهر، گفت: همکاری خوبی بین این چهار مجموعه انجام گرفته است، و بحمدالله مسئولین شهرستانی هم همکاری شایسته ای در زمینه تسهیلگری برای برگزاری این دوره ها داشته اند.

حجت الاسلام صبور افزود: برگزاری این دوره نمونه خوبی از کار تشکیلاتی فرا سازمانی و هماهنگ است که می توان با تکرار و استمرار چنین حرکت هایی مطابق نیاز مخاطبین گام جدی و موثری در تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی و مقابله با شبیخون اعتقادی و فرهنگی دشمن برداشت.

موسسه سراج منیر توحید، یک موسسه فرهنگی، پژوهشی و آموزشی است که تحت اشراف دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در زمینه مقابله با فرقه های تکفیری فعالیت می کند.

کد خبر 1764123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha