کرسی آزاد اندیشی با موضوع حجاب و عفاف در خرم آباد برگزار شد

حجت الاسلام دالوندپور گفت: کرسی آزاد اندیشی با موضوع حجاب و عفاف به همت کانون فرهنگی هنری دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان برگزار شد.

حجت الاسلام پیمان دالوند پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: فرهنگ پوشش و حجاب از جمله فرهنگ‌هایی است که در تمام جوامع بشری از گذشته‌های دور و تاکنون بنا به اعتقادات دینی و آداب و رسوم اجتماعی مردم به اشکال مختلف وجود داشته و دارد.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در خصوص ترویج بدحجابی، اظهار داشت: دشمن با ابزارهای مختلف حجاب و عفاف را در جامعه ما هدف قرار داده و تلاش می‌کنند نقش و جایگاه حجاب و عفاف در جامعه ما کم‌رنگ شود که باید بیش از پیش هوشیار باشیم.  

کرسی آزاد اندیشی با موضوع حجاب و عفاف در خرم آباد برگزار شد

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای دانشجوی علمی کاربردی لرستان، اظهار داشت: فلسفه حجاب پوشش در اسلام از چند نظر اهمیت دارد، اما اگر بخواهیم از جنبه خانوادگی آن را بررسی کنیم باید اذعان کرد حجاب سبب تحکیم روابط خانواده و برقراری صمیمیت کامل بین زوجین می‌شود.

 در ادامه این جلسه دکتر رحمتی، کارشناس فرهنگی وسیاسی و در این مراسم در خصوص اهمیت حجاب و عفاف و پیشینه حجاب  سخنانی را عنوان نمود.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام مصطفی تیموری کارشناس مذهبی به طرح موضوعات  دینی در رابطه با حجاب پرداختند.

کرسی آزاد اندیشی با موضوع حجاب و عفاف در خرم آباد برگزار شد

در ادامه  دانشجویان موافق و مخالف به مطرح کردن نظرات پرداختند که نظرات موافق و مخالف حجاب اجباری و حد حدود رعایت حجاب و... و. کارشناسان مربوطه تشریح و توضیح دادند.

گفتنی است، کرسی آزاد اندیشی حجاب وعفاف به همت  کانون فرهنگی هنری شهدای دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک لرستان و با همکاری بسیج دانشجویی مرکز برگزار شد.

کد خبر 1764138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha