بزرگ‌ترین لیگ رسانه‌ای کشور آغاز به کارکرد

بزرگ‌ترین لیگ رسانه‌ای کشور با حضور ۲ تیم از استان یزد صبح امروز در محل دانشگاه جامع انقلاب اسلامی آغاز و به مدت ۳۶ ساعت ادامه خواهد داشت.

علی‌ پور میرزایی مسئول بسیج رسانه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه رویداد رسانه امید با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از فعالان رسانه‌ای کشور در محل دانشگاه جامع انقلاب اسلامی گفت: مرحله استانی این رویداد در سال گذشته با حضور اصحاب رسانه استان یزد برگزار و نفرات برگزیده مشخص و تجلیل شدند و امروز نیز در مرحله کشوری این رویداد دو تیم از استان یزد در مدت ۳۶ ساعت به رقابت با سایر تیم‌هایی که از سراسر کشور در این مراسم حاضر شده‌اند، می‌پردازند.

وی ادامه داد: امید آفرینی یکی از کلیدی‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری بوده است که این رویداد نیز در همین راستا برگزار می‌شود تا به بیان پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازد.

مسئول بسیج  رسانه استان یزد با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان هر استان که در این رویداد شرکت کرده‌اند، مطالب خود را با هشتگ اختصاصی خود منتشر می‌کنند اظهار داشت: کلیدواژه‌های تعریف شده برای استان یزد در این رویداد #پیشرفت_ایران، #جام_رسانه_امید، #_یزد_نوین است که شرکت‌کنندگان تولیدات خود را با این هشتگ‌ها در سکوهای انتشار منتشر می‌کنند.

پور میرزایی رویداد رسانه‌ای رسانه امید را بزرگ‌ترین رویداد رسانه‌ای کشور ذکر و خاطرنشان کرد: هم‌زمان با روز خبرنگار تولیدکنندگان و انتشاردهندگان برتر این رویداد معرفی و تجلیل می‌شوند.

کد خبر 1764165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha