رسانه‌ها در خط مقدم جنگ ترکیبی و شناختی دشمن قرار دارند

به گفته سردار کرمی، امروز با جنگ روانی بی نظیری که دشمنان علیه انقلاب و ایران اسلامی آغاز کرده است رسانه‌ها در خط مقدم قرار دارند و مجاهدانی هستند که از خون شهدا محافظت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گردهمایی مدیران روابط عمومی و فعالان بسیج رسانه با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در عملیات بیت المقدس مردانه جنگیدند و با تقدیم ۱۵۳ شهید خرمشهر را آزاد کردند.

وی با یادآوری اینکه رزمندگان زنجان در این عملیات حضور داشتند، گفت: این عملیات به ملت ایران آموخت که مقاومت رمز پیروزی است.

به گفته سردار کرمی، امروز با جنگ روانی بی نظیری که دشمنان علیه انقلاب و ایران اسلامی آغاز کرده اند رسانه ها در خط مقدم هستند و مجاهدان هستند که از خون شهدا محافظت می کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان نیز به عنوان دیگر سخنران این گردهمایی با اشاره به اینکه روابط عمومی و رسانه یک رسالت دینی است و طبق دستورات دینی ارتباط در اجتماع امری لازم و ضروری است، گفت: اجتماعی زیستن امری عقلی است و انسان طالب زندگی در اجتماعی است. ارتباط لازمه در اجتماع زیستن است.

حجت الاسلام بیگدلی،  افزود: ارتباط یعنی تبیین و روشنگری است، رسانه ها نیز باید در خصوص تبیین گری پیشتاز باشند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان نیز در سخنانی ایران با اشاره به اینکه در آماج حملات رسانه ای دشمنان قرار دارد، گفت: رهبر انقلاب بارها به نقش رسانه ها در مقابله با این جنگ اشاره کردند و امیدواریم با انتخاب مضامین و محتواهای مناسب آنچه در شان مردم ایران است به جا بیاوریم.

کد خبر 1764190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha