اداره کل پیام‌رسان‌های اجتماعی در وزارت فرهنگ و ارشاد راه‌اندازی می‌شود

هاشمی گفت: اداره‌کل پیام‌ رسان‌های اجتماعی با پیگیری‌های انجام‌شده به زودی در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان، سید محمد هاشمی امروز (۳٠ اردیبهشت) در اختتامیه جشنواره مطبوعات شرق کشور اظهار داشت: رسالت رسانه ها در دنیای مدرن امروزی که هر روز با تکنولوژی جدیدی روبرو هست، رسالت سخت‌تری است. 

معاون حقوقی امور مجلس استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به هوش مصنوعی در حوزه رسانه گفت: با وجود این مهم تکیلف اهالی رسانه سخت‌تر و پیچیده‌تر شده و فضای مجازی پر از اتفاقات به روز شده جدید است.

وی با بیان اینکه ۲ اداره کل در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل یا ترمیم و تکمیل می‌شود، ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد طبق رسالت خود برای تطبیق با شرایط جدید، بخش مرتبط و مشخصی برای سواد رسانه در معاونت امور رسانه و تبلیغات شکل می‌دهد.

معاون حقوقی امور مجلس استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه اندازی اداره کل پیام رسان های اجتماعی در وزارت فرهنگ و ارشاد خبر داد و افزود: برای سواد رسانه هم بخش مرتبط در وزارت شکل خواهد گرفت. 

به گفته وی؛ در حوزه صوت و تصویر فراگیر، برای سلامت محتوا و قوت رسانه‌ای در پلتفرم های مربوطه برنامه ریزی های خوبی انجام شده است. 

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تمامی فیلم‌های سینمایی داخلی و خارجی در مجموعه سینمایی وزارت پالایش و تایید خواهند شد. 

وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام تلاش خود را برای تطبیق با شرایط روز به کار گرفته است، گفت: رسانه ها از مسیر اطلاع رسانی نباید عقب بیفتند و اثر مخاطب را از دست ندهند لذا با به روز کردن فناوری، رسانه هم باید تازگی خبر را حفظ کنند. 

وی ضمن تاکید بر گرامیداشت مقام پروفسور معتمدنژاد، گفت: تکریم این شخصیت ها اثرگذار است.

کد خبر 1764229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha