شهادت، مزد جهاد خالصانه فرزندان روح الله است

در پیام مشتـرک نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان آمده؛ شهادت، مزد جهاد خالصانه فرزندان روح الله است و چه افتخاری بالاتر از شهادت برای آنها می‌توان تصور کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیــه در استـان و محمد صادق معتمدیان، استانــدار آذربایجـان‌غـربی در پی شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران و همـراهان  پیام مشتـرک تبریک و تسلیـت صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان جهادی و انقلابی ایشان بسیار دردناک بود بطوریکه از آغازین لحظات انتشار خبر تلخ حادثه بالگرد حامل ایشان، ملت شریف ایران را نگران و دست به دعا و توسل کرد. حادثه ای عظیم که در راه خدمت و جهاد خالصانه، مردم و ولی نعمت های این مسئولین خدوم را عزادار کرد.

خدمات حضرت آیت الله « سید ابراهیم رئیسی» رئیس محترم جمهور در جای جای ایران عزیز اسلامی علی الخصوص در آذربایجان غربی و حضرت آیت الله «سیدمحمدعلی آل هاشم» نماینده معزز ولی فقیه در آذربایجان شرقی و آقایان «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه انقلابی و «مالک رحمتی» استاندار جهادی آذربایجان شرقی و همراهان آنها در دل مردمان ماندگار خواهد بود و چه عاقبت بخیری سعادتمندانه ای که ختم به شهادت پرافتخار گشت.

دل ملت ایران و حتی غیر ایرانیان شریف در اقصی نقاط عالم در غم از دست دادن شهدای جهاد خدمت رسانی به درد آمده است.

ملت قهرمان ایران اکنون در غم از دست دادن طلبه ای خدمتگذار (به تعبیر خودشان) به سوگ نشسته است که خستگی نمی شناخت و طعن بدخواهان و دشمنان او را در مسیر خدمت معطل نمی کرد.

شهادت، مزد جهاد خالصانه فرزندان روح الله است و چه افتخاری بالاتر از شهادت برای آنها می‌توان تصور کرد.

اینجانبان شهادت این جمع خدمتگذار ملت و نظام را محضر حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و بیوت شریف این شهدای والامقام و دوستداران و بازماندگان آنها تبریک و تسلیت عرض می کنیم و از خداوند منان صبری جمیل و اجری جزیل برای قلوب عزاداران مسئلت می نماییم. سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی

کد خبر 1764480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha