مدیرستاد کانون‌های مساجد البرز:

شهید جمهور تربیت شده مکتب شهادت و ایثار بود

برپایی آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی با همت کانون‌های مساجد
شهید جمهور تربیت شده مکتب شهادت و ایثار بود

حجت الاسلام شکری با تسلیت شهادت شهید آیت الله رئیسی و همراهان وی مصادف با دهمین روز دهه کرامت گفت: شهید آیت الله رئیسی تربیت یافته مکتب شهادت و ایثار بود و یاد او همواره در اذهان عمومی مردم ماندگار است.

حجت الاسلام کاظم شکری با تسلیت شهادت شهید آیت الله رئیسی و همراهان وی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: شهید آیت الله رئیسی تربیت یافته مکتب شهادت و ایثار بود و یاد او همواره در اذهان عمومی مردم ماندگار است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: دهه کرامت فرصت تبیین فرهنگ کرامت، گذشت، ایثار و مهربانی است و این ها صفت های آیت الله رئیسی در طول دوران حیات زندگی پربار و با کفایت شان بود. 

وی با اشاره به اهمیت نقش خادمیاری رضوی حضرت آیت الله رئیسی در جریان خدمت در آستان قدس رضوی بیان کرد: فضیلت دیگری که در وجود رئیس جمهور بود، تواضع این شهید والامقام است؛ اینکه خود را خالصانه و با ایمان خادم آستان مقدس امام رضا(ع) می دانستند از جمله منزلت های رفتاری وی بود.

به گفته وی، فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با نگاه و رویکردی تبیینی و با نگرشی خاضعانه نسبت به بزرگداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی برنامه هایی را در دست اقدام دارند. 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: یادآوری فعالیت ها و خدمات آیت الله رئیسی در طول دوران ریاست جمهوری، توجه به وحدت ملی و تقویت حس قدرشناسی مردم نسبت به خدمات صورت گرفته از محورهای برنامه ریزی با همت کانون های مساجد است. 

کد خبر 1764489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha