تسلیت پوتین درپی شهادت رئیس جمهوری ایران

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه ،درگذشت غم انگیز »ابراهیم رئیسی: را به رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روسیاالیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: صمیمانه‌ترین تسلیت‌های ما را به خاطرفاجعه عظیمی که بر مردم ایران وارد و منجر به درگذشت «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری و همچنین تعدادی دیگر از شخصیت‌های برجسته حکومتی ایران شد، بپذیرید.

وی تاکید کرد: سید ابراهیم رئیسی، سیاستمداری برجسته بود که تمام عمرش وقف خدمت به کشورش کرد. او به حق از احترام بالایی نزد هموطنان خود و اقتدار قابل توجهی در خارج از کشور برخوردار بود. او به عنوان دوست واقعی روسیه به تحکیم روابط دوستانه دو کشور کمک شایانی کرد که منجر به توسعه روابط دوجانبه برای رساندن آنها به سطح مشارکت راهبردی شد.

من بارها با رئیس جمهور فقید ابراهیم رئیسی ملاقات کردم و یاد و خاطره او و این انسان شگفت انگیز برایم باقی خواهد ماند. از شما می خواهم یک بار دیگر عمیق ترین تسلیت  و همدردی و حمایت خود را به بستگان و دوستان رئیس جمهور فقید برسانید. برای همه ملت ایران در برابر مصیبت دردناک و جبران ناپذیر صبر و شکیبایی آرزو می کنم.

آیت‌الله رئیسی و همراهانشان یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ماه) پس ازمراسم بهره‌برداری از سد قیزقلعه‌سی که با حضور الهام علی‌اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان برگزار شد، با بالگرد عازم تبریز بودند، اما این بالگرد در میانه راه و در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و سقوط کرد.

کد خبر 1764490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha