آیت الله رئیسی خالصانه در رکاب ولایت بود

حجت الاسلام نوفرستی گفت: آیت الله رئیسی خالصانه در رکاب ولایت بود و این ولایت‌مداری از همان ابتدای خدمتش به ویژه در سه سال ریاست جمهوری مبین است.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی- قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با تسلیت شهادت رئیس‌ جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت به مردم گفت: اولین شاخصه‌ای که با ایماد و اعتقاد می‌گویم صداقت، ایمان و اخلاص آیت الله رئیسی نسبت به اسلام، مکتب و ولایت و مردم بود.

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی به خدا و دین تعهد کامل داشت، افزود: آیت الله رئیسی در دوران ولایت فقیه و عصر غیبت خالصانه در رکاب ولایت بود و از همان ابتدای خدمتش به ویژه در سه سال ریاست جمهوری مبین است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به مردم و صفت لطف و رحمت خدا به بندگان در زندگانی آیت الله رئیسی تجلی داشت، ادامه داد: این شهادت هم نشان داد که چگونه در راه خدمت به مردم مظلومانه به شهادت رسیدند که جای تبریک و تسلیت دارد.

حجت الاسلام نوفرستی بیان کرد: تبریک به این جهت که اسلام این انسان‌های مومن و الهی را پرورش می‌دهد که به این زیبایی عمل می‌کنند که الگوی برای بشریت و همه خدمتگزاران به اسلام است.

وی با بیان اینکه شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش جای تسلیت دارد چون به راحتی نمی‌توان چنین سرمایه‌های انسانی را به دست آورد، گفت: آیت الله رئیسی مسئولیت خود را از خادم الرضا بودن آغاز کرد و پس از خدمت درخشان در قوه قضاییه و قوه مجریه در شب میلاد امام رضا(ع) به شهادت رسید.

کد خبر 1764494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha