آیت‌الله رئیسی ایران قوی را دنبال می‌کرد

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه خدمات دولت رئیس جمهوری شهید باید در برگزاری مراسم بزرگداشت وی نشان داده شود، گفت: راه رئیس جمهوری را که ایران قوی بود به فضل خدا پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، ظهر دوشنبه(۳۱ اردیبهشت) در جلسه شورای اداری استان؛ ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان و آرزوی علو درجات؛ گفت: طبق قانون معاون اول رئیس جمهوری کار را در دست خود گرفته و دولت با انگیزه مضاعف کارها را ادامه خواهد داد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: خدای تبارک و تعالی وقتی مردم و ملتی را بزرگ و بزرگوار می‌کند حتماً امتحاناتی را جلوی راه آنها قرار خواهد داد و هر چه بزرگتر باشید امتحانات سخت تر خواهد بود لذا از ابتدای انقلاب اسلامی مردم ایران توانستند یک حرکت تاریخی و جهانی که نه در نسل های قبل اتفاق افتاده بود و با ابتلاها و امتحانات آغاز کنند.
وی در همین رابطه یادآور شد؛ مردم روزی را دیدند که رئیس دستگاه قضا به همراه هفتاد و دو تن از شخصیت‌های برجسته کشور در مجلس شربت شهادت نوشیدند؛ رئیس جمهوری و نخست وزیرشان در یک حادثه تروریستی شهید شدند و نیز روزی شهادت مرد میدان خود را دیدند که شهرت جهانی پیدا کرده بود و امروز به سوگ رئیس جمهوری انقلابی مخلص و فداکار و عالم از خود گذشته نشسته‌اند.
امام جمعه کرمان ادامه داد: هر کدام از این امتحانات برای یک ملتی که در ایثار و شهادت و رشادت در تاریخ و در سطح دنیا پرآوازه است، گذر از آن هرچند سخت تجربه شده است زیرا روزی این مردم در سوگ امام انقلاب نشستند و از آن سوگ کبیر هم عبور کردند و از این امتحان هم ملت ما نیز سرافراز بیرون خواهد آمد  هر چند این غم بسیار بزرگ و جانکاه است.
وی ادامه داد: از روز گذشته تمام شخصیت‌های سیاسی در کشور و در دولت‌های مختلف جمهوری اسلامی ابراز همدردی کردند و در دعا برای سلامتی رئیس جمهوری از این حادثه خود را شریک کردند و از لحظه اعلام شهادت همه جریان‌های داخلی کشور همراه با هم و در یک نگاه هم افزایی و وحدت در کنار هم قرار گرفتند و خود را در این غم شریک می دانند و این فرصتی است که با خون این خادم ملت، وحدت در جامعه حاکم شود.
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: گرچه در سوگ رئیس جمهوری و همراهان او از درون به شدت غمناک هستیم اما در رابطه با مراسم نباید به گونه‌ای جلوه دهیم که ضعف ما نشان داده شود بلکه خدمات دولت در این سه سال باید به تصویر کشیده شود و برای مردم امیدآفرینی و گوشزد کنیم که این یک امتحان است که ملت قابلیت بزرگتر شدن دارد و همچنان راه رئیس جمهوری را که ایران قوی بود به فضل خدا پیگیری می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: کشور از این شرایط حساس عبور خواهد کرد و در ۵۰ روز آینده این پرچم به دست یکی دیگر از فرزندان این نظام داده خواهد شد و نهضت خدمت رسانی به مردم و در خدمت نظام و رهبری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1764505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha