شهید آیت‌الله رئیسی مرد میدان بود

حجت‌الاسلام محمدیان، گفت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گوش به فرمان و خاضع و خاشع در مقابل رهبر معظم انقلاب و مرد میدان بود.

حجت‌الاسلام احمد محمدیان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و همراهانش اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی، عالم و پای کار انقلاب از قبل انقلاب بود.

امام جمعه موقت اندیمشک، افزود: شهید رئیسی در ابعاد فردی و اجتماعی و همچنین نماز شب‌ها و مناجات در حرم‌ها و هواپیما در سفر، تقوا داشت و دارای تقوایی اجتماعی مانند مراعات اخلاق در مناظرات و در زمانی که سیبل و هدف تهمت‌ها و بی‌اخلاقی‌ها بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی گوش به فرمان و خاضع و خاشع در مقابل رهبر معظم انقلاب و مرد میدان بود تصریح کرد: این شهید والامقام به صورت مستمر در بین محرومان و مناطق حضور پیدا می‌کرد و زمین و آسمان آنجا شاهد بر حضور وی بودند و در آخر هم در مناطق محروم به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام محمدیان، عنوان کرد: چه زیبا امام رضا (ع) خادم خود را در روز میلادش به خدمت مردم گمارد و در میلادش نامه نوکری او را امضا کرد و او را در آغوش خود گرفت.

وی خاطرنشان کرد: برخی به طعنه شهید رئیسی را رئیس جمهور چهار ساله تاریخ انقلاب خواندند ولی ندانستند که وی رئیس‌جمهور همیشگی انقلاب خواهد ماند.

کد خبر 1764511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha