بزرگداشت شهیدان راه خدمت در مسجد جامع سنندج برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهیدان راه خدمت، شهید حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان که در حادثه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل گشته‌اند، با حضور مردم و مسوولان استان کردستان ظهر امروز ۳۱ اردیبهشت در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در مراسم شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: امروز همه ملت ایران از این اتفاق در بهت و ماتم فرو رفته اند اما همه ما راضی به رضای پروردگار هستیم.

وی با اشاره به اینکه امام رضا (ع) فرمودند ایمان چهار رکن دارد، افزود: توکل کردن بر خداوند عز و جل، راضی بودن به قضای او، تسلیم در برابر فرمان خدا و وا گذاری کارها به خداوند چهار رکن ایمان از دیدگاه امام رضا (ع) به شمار می رود.

بزرگداشت شهیدان راه خدمت در مسجد جامع سنندج برگزار شد

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: اولیای خدا و کسانی که دنبال معنویت هستند باید به این ارکان توجه وافر داشته باشند.

حجت‌الاسلام پورذهبی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیت خود به ویژگی‌های برجسته رئیس جمهور پرداختند و فرمودند عالم مجاهد، مردمی، با کفایت، پرتلاش، انسان بزرگوار، خدمت رسان، فداکار، خستگی ناپذیر، خدمتگذار صمیمی، مخلص و باارزش از صفاتی است که معظم له در پیام خود در مورد شهید رئیسی اشاره کردند.

حجت الاسلام پورذهبی اضافه کرد: شهید رئیسی از مردم امضا خود را گرفت که مقبول مردم بوده است.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان نیز در این مراسم با تسلیت شهادت خادم الرضا و همراهان ایشان اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی خدمتش را با حضور در مرقد امام رضا (ع) آغاز کرد و شهادتش در شب میلاد این امام بزرگوار رقم خورد.

بزرگداشت شهیدان راه خدمت در مسجد جامع سنندج برگزار شد

وی با بیان اینکه انقلاب ما چهره‌های برحسته‌ای از خدمتگزاری و توانمندی در حوزه‌های مختلف به تاریخ ایران زمین و حکومت اسلامی و دنیا معرفی کرده است، بیان کرد: در دهه اول انقلاب چهره‌های برجسته‌ای چون شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید رجایی و شهید باهنر و افراد دیگری به درجه رفیع شهادت رسیدند و اینها سند حقانیت مسیر ملت بزرگ ایران بودند.

بزرگداشت شهیدان راه خدمت در مسجد جامع سنندج برگزار شد

وی از آیت الله دکتر شهید رئیسی به عنوان احیاگر کار و تلاش خدمت جهادی و انقلابی یاد کرد و بیان داشت: ایشان محبوب و پرتلاش بود و شبانه روز خدمت می‌کرد و در کمال فروتنی و تواضع در بین مردم حاضر می شد.

وی اضافه کرد:ویژگی شاخص شهید خدمت تبعیت از ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری بود.

بزرگداشت شهیدان راه خدمت در مسجد جامع سنندج برگزار شد

کد خبر 1764557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha