آیت الله رئیسی کارهای انجام شده را به برکت ولایت و انقلاب می‌دانست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضرت آیت الله رئیسی ر کجا کاری انجام می‌گرفت آن را به برکت، انقلاب، ولایت و رهبری می‌دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدعلی احمدزاده» امروز در دیدار آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت حادثه ناگوار به شهادت رسیدن رئیس جمهور و همراهان ایشان گفت: آیت الله دکتر رئیسی برعهدی که تا پای جان برای دفاع از انقلاب و آرمان های انقلاب و رهبری بستند، ماندند و در جهت اجرای عدالت در جامعه و بین مردم لحظه ای درنگ نکرد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شهید، میز ریاست جمهوری را به میز خدمت تبدیل کرده بود، اتاق کار ایشان میدان جهاد بی وقفه و شبانه روزی شده بود و با خلوص نیت، اعتقاد، ایمان و عزم راسخ با تمام وجود برای نظام توحیدی و پیاده شدن حکومت امام زمان(عج) از هیچ تلاشی دریغ نکرد.


وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی لحظه ای از رهبری و ولایت جدا نشدند، گفت: هر جایی کاری انجام می شد آن کار را به برکت ولایت و رهبری می دانستند و در صحبت هایشان به این موارد هم اشاره کردند و به تنها چیزی که فکر نمی کردند بودن در اتاق کار و پشت میزنشینی بود.


احمدزاده بیان کرد: اجر و پاداش این مجاهدت های شبانه روزی و خدمت به مردم شهادت ایشان در راه خدا بود، برایمان سخت است در روز ولادت امام رضا(ع) تسلیت بگویم.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت شهادت همراهان آیت الله رئیسی گفت: شهید دکتر حسین امیرعبدالهیان از مفاخر انقلاب بود در مدتی که وزیر امور خارجه بود در این حوزه تحول ایجاد کرد و در کنار رئیس جمهور در میدان جهاد و خدمت بود.


وی تصریح کرد: شهید آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و از علمای برجسته ای بودند که همراه رئیس جمهور به شهادت رسیدند.


احمدزاده عنوان کرد: شهید رحمتی استاندار آذربایجان شرقی از جوانان متدین و تربیت شده در مکتب امام رضا(ع) بودند که پس از درگذشت مرحوم عابدین خرم استاندار فقید مدت چند ماهی بود که به عنوان استاندار تبریز انتخاب و خدمت می کردند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهید سردار موسوی مسئول محافظت تیم رئیس جمهور همواره در کنار شهید آیت اله رئیسی بودند و در قوه قضاییه هم همراه ایشان بودند تا به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: روزهای سختی برای مردم ایران، آزادی خواهان جهان و همه کسانی که دل در گروی خدمت به مردم دارند است.


احمدزاده خواستار برنامه ریزی برای نحوه برگزاری مجالس و مراسم گرامیداشت رئیس جمهور و همراهان ایشان شد و گفت: برنامه ای در سراسر استان برگزار کنیم که نمود ملی داشته باشد.

کد خبر 1764605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha