مسلک رییس جمهوری خدمت به مردم بود

حجت الاسلام روح الله اکبری نیا گفت: عشق و مسلک رییس جمهوری خدمت به مردم بود زیرا با خدا عهد بسته بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، مردم عزادار شهر جیرفت در فراق رییس جمهوری و همراهانش در گلزار شهدا تجمع کردند.
حجت الاسلام روح الله اکبری نیا ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهانش، گفت: آیت الله رییسی در خدمت به مردم و پیشرفت کشور شب و روز نداشت و عاقبت هم به درجه رفیع شهادت نائل شد.
امام جمعه موقت جیرفت با بیان اینکه آیت الله رییسی شهید راه خدمت شد، ابراز کرد: ما یکی از خادمان مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب را از دست دادیم و اگر امروز انقلاب درختی تنومند شده و در دنیا سرافرازیم به دلیل عهد و پیمان افرادی همچون این شهیدان با خدا هستیم. 
وی اظهار کرد: کسانی که با خون، جان و نفس خودشان پای انقلاب اسلام و دین ایستادند، برخی به شهادت رسیدند و برخی منتظر شهادت هستند که نشان می دهد در مسیر فکری و زندگی آنها هیچ تغییر و تحولی صورت نگرفته است. حجت الاسلام اکبری نیا اضافه کرد: خدا صادقین را با صدقشان جزا می دهد و امتحان می کند.
امام جمعه موقت جیرفت خاطرنشان کرد: عشق و مسلک رییس جمهوری خدمت به مردم بود زیرا با خدا عهد بسته بود.
وی بیان کرد: این که دشمن هنوز نتوانسته مردم ایران را شکست دهد به دلیل بصیرت مردم بوده است.
حجت الاسلام اکبری نیا با بیان اینکه دشمنان هنوز پس لرزه های وعده صادق را می چشند امروز مردم و آزاد مردان دنیا محزون هستند، اظهار کرد: از آفریقا، آمریکا، آسیا و اروپا پیام های تسلیت ارسال شده است.
امام جمعه موقت جیرفت با اشاره به اینکه مردم ما امروز پدری را از دست دادند، ابراز کرد: آیت الله رییسی همه بدهی های دولت را پرداخت کرد، اگر بدهی را نپرداخته بود گرانی ها چندین برابر می شد. وی با بیان اینکه رییس جمهوری شبانه روز در بین مردم بود، تصریح کرد: رییس جمهوری شخصیتی فرا حزبی بود و برای اولین بار این دولت بود که در انتخابات مجلس ورود پیدا نکرد و در هیچ شهری برای هیچ کاندیدایی تبلیغ نشد.
حجت الاسلام اکبری نیا خاطرنشان کرد: همان طور که رهبری فرمودند؛ هیچ‌ خللی در کار دولت و کشور به وجود نمی آید. 
امام جمعه موقت جیرفت ابراز کرد؛ امروز شهید رییسی از آیت الله رییسی برای دشمنان خطرناک تر است زیرا هر کس خود را فدای این انقلاب و ولایت کند برای دشمن خطرناک تر است.
وی عنوان کرد: آیت الله رییسی استاد اخلاق بود و علی رغم تهمت های ناروا و کنایه ها اما در در گروه خدمت به مردم و پیشرفت کشور داشت.
حجت الاسلام اکبری نیا تاکید کرد: حواسمان به دوگانگی های دشمنان باشد که به دنبال اختلاف افکنی هستند و باید حواسمان به فضای مجازی و کفتکوها باشد تا فریب دشمن را نخوریم.

کد خبر 1764645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha