شهید آیت الله رئیسی، شخصیتی مکتبی بود

حجت الاسلام کرامتی، با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی روحیه جهادی داشت، گفت: رئیس جمهور شهید دارای شخصیتی مکتبی، سرباز ولایت ، مردمی، در وسط میدان و همانند شهید رجایی و شهید سلیمانی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در آئین عزاداری شهدای خدمت که در گلزار شهدای شهر گلپایگان برگزار شد، گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در طراز انقلاب اسلامی بود و معنویت در تار و پودش نفوذ کرده بود و تمام عمرش در خدمت به اسلام، دیانت، ولایت و نظام جمهوری اسلامی  صرف کرد.


امام جمعه گلپایگان با تاکید بر اینکه شهید آیت الله رئیسی معتقد و عاشق خدمت به مردم  و لذت او در حل و فصل و پیگیری مشکلات مردم بود، بیان کرد: شهید جمهور، یک روحیه جهادی داشت و نستوهی کامل بود و برای رفع مشکلات کشور، آینده جوانان کشور، ایجاد اشتغال و راه اندازی کارخانه های تعطیل شده، هر لحظه جایی از کشور یا خارج  کشور بود.


وی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی برای تعالی معنوی جامعه، یک شخصیت مکتبی واقعی بود، ادامه داد: سید شهدای خدمت شباهت بسیاری با شهید مظلوم رجایی مانند مردمی بودن، دوندگی، حضور میدانی و سرباز ولایت و مکتبی بودن داشت و لذا چهره ای ماندگار در روح و روان جامعه شد و اخلاص شهید به عمرو فکر ایشان برکت داد و در خدمت انقلاب بود.


حجت الاسلام کرامتی با یادآوری شهید دکتر آیت الله رئیسی کشور را از وضعیت بسیار بحرانی نجات داد که تنها از یک انسان مومن، متعهد و فداکار بر می آمد، تاکید کرد: رئیس جمهور شهید به معنای واقعی کلمه مطیع ولایت، سرباز رهبری و خادم ملت بود و با اعتقاد، دستورات رهبری در ابعاد جزئی و سیاست های کلی را پیگیری می کردند.


امام جمعه گلپایگان با تبیین اینکه حرکت نظام جمهوری اسلامی متوقف نمی شود هرچند از دست دادن شهدا، خسارت جبران ناپذیری برای کشور است، تاکید کرد: ذخیره های الهی همواره در مکتب امام خمینی (ره) و شهید رجایی تربیت می شوند تا مسیر پر افتخار شهدا را ادامه دهند و حرکت مردم را به سمت پیشرفت و آرمان اسلامی و رسیدن به قله  هدایت کند.


وی با یاد آوری اینکه امروز مبارزه با آمریکا، تلاش در هر مسئولیتی است، گفت: کشور، تلاطم های بسیاری را به چشم خود دیده و از آن عبور کرده است و این تلاطم و حادثه ناگوار اخیر را نیز با دلدادگی به شهدا و وفاداری به  راهشان به عنوان تعهد و میثاقی پابرجا که با شهدا دارند، گذر می کنند.

/

کد خبر 1764655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha