شهید آیت الله رئیسی، الگویی صادقانه برای خدمت به مردم و کمک به مظلومان بود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ضمن گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی گفت: شهید آیت الله رئیسی، الگویی صادقانه برای خدمت به مردم و کمک به مظلومان بود.

محسن رستگاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی در حادثه سقوط بالگرد گفت: این حادثه قلب همه ملت ایران را اندوهگین و داغدار کرد.

با بیان اینکه ملت بزرگ ایران، خدمتگزارانی صدیق و در راس آن‌ها، رئیس جمهور مردمی، ولایی، متواضع، مغتنم، فداکار و مجاهد فی سبیل‌الله را از دست داده است، اظهار داشت: ایشان همواره در راستای خدمت صادقانه به ملت و محرومین تلاش کرد و در این راه به شهادت رسید.

رستگاری با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که در پایگاه اهل بیت، چنین انسان‌های خدمتگزار، فداکار و با ایمانی وجود دارد، ادامه داد: شهیدان بزرگی همچون ایشان الگوی برای همگان به ویژه مدیران هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: همزمان با ین ایام کانون های مساجد استان نیز برنامه های مختلفی را در مساجد سراسر استان برگزار می کند و سعی داریم با معرفی ویژگی های شخصیتی این شهدا در راستای ارائه الگوی تبیینی برای جامعه در راستای خدمت رسانی و کمک به محرومان گام برداریم.

کد خبر 1764689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha