افتتاح کتابخانه تخصصی «مرکز خدمات درمانی و سلامت ایران کلینیک» هرات

به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در هرات، کتابخانه تخصصی «مرکز خدمات درمانی و سلامت ایران کلینیک» با تجهیز ۲۰۰ کتاب تخصصی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در راستای گسترش روابط فرهنگی ـ ادبی ایران و افغانستان و به منظور رشد و توسعه فرهنگ کتابخوانی، کتابخانه تخصصی «مرکز خدمات درمانی و سلامت ایران کلینیک» هرات با تجهیز ۲۰۰ کتاب تخصصی ۲۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز پاسداشت زبان فارسی افتتاح شد.

در این مراسم، مجید خالق‌نیا، مسئول خانه فرهنگ کشورمان، خانم آذر، مسئول فرهنگی ایران کلینیک و ولد خانی، رئیس ایران کلینیک حضور داشتند.

خالق‌نیا در سخنانی، ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، به اهمیت زبان فارسی و جایگاه این زبان در نظر ملت ایران اشاره کرد.

با توجه به احصاء انجام شده از علاقه‌مندی‌ها در زمینه‌های مطالعه،  عمده کتاب‌های تخصیص یافته به این مرکز در حوزه روانشناسی، انگیزشی، موفقیت، رمان، سلامت روان، مسائل بهداشتی، مناسبات مادر با فرزندان، شیوه های تربیتی، نکته‌های پزشکی و مراقبتی و ... است.

شایان ذکر است، مجموعه مرکز خدمات درمانی و سلامت ایران کلینیک دارای ۹۸ نیروی انسانی است که در حال حاضر کتابخانه ایجاد شده توسط خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در هرات، نیازهای مطالعاتی کارکنان این مجموعه درمانی را پوشش می‌دهد.

افتتاح کتابخانه تخصصی «مرکز خدمات درمانی و سلامت ایران کلینیک» هرات

کد خبر 1764695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha