روایت جالب بچه‌های مسجدِ حاجی‌پیرلو از پاسخ شهید رئیسی به نامه‌هاشان

مدیر کانون فرهنگی و هنری حبیب ابن مظاهر ارومیه گفت: حاجی پیرلو منطقه کم‌برخورداری بوده و آیت اللَّه رئیسی تنها رئیس جمهوری بود که نامه‌های ما را بی جواب نذاشت.

عسگر نژاد عباسی، مدیر کانون فرهنگی و هنری حبیب ابن مظاهر ارومیه مسجد جامع حاجی پیرلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: حس و حال همه مردم منطقه واقعا نگران کننده بود و برای سلامتی رییس جمهور و همراهانش دعا می کردیم تا زنده و سلامت باشند، بعد از اینکه خبر شهادت شهدای خدمت شنیده شد همه مات و مبهوت ماندیم چرا که نمی توانستیم قبول کنیم که این افراد از میان ما پر کشیدند و این علاقه و توجه به «شهدای خدمت» نشان از خدمت والای ایشان بود.

وی افزود: آیت الله رئیسی از همان ابتدا به درخواست های محرومین و قشر پایین جامعه اهمیت زیادی میدادند و با توجه به اینکه منطقه حاجی پیرلو یکی از مناطق کم برخوردار ارومیه محسوب می شود وقتی از مردم در مورد سید محرومین می پرسیدیم میگفتند ایشان تنها رییس جمهوری  بودند که نامه های آنها را بی جواب نزاشتند.

عباسی بیان کرد: از دیگر اقدامات شایسته ایشان رفع موانع تولید بود که با گشایش آن بخش عظیمی از مردم بیکار دوباره مشغول کار شدند و همچنین مشکلات دریاچه ارومیه هم به لطف خدا و پیگیری های شهید جمهور به ثمر رسید.

تنها رئیس جمهوری که نامه مردم را بی جواب نذاشت

تنها رئیس جمهوری که نامه مردم را بی جواب نذاشت

مدیر کانون فرهنگی و هنری حبیب ابن مظاهر ارومیه ادامه داد: همچنین با عنایت ویژه شهید آیت الله رئیسی کشاورزی جان دیگر گرفت.

وی با اشاره به خبر شهادت «شهدای خدمت»، گفت: در مسجد برای برگزاری جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) داشتیم آماده سازی می‌کردیم و پذیرایی، جایزه و دیگر شادی ها را برنامه ریزی کرده بودیم که ناگهان همه جا خوردیم و درشوک شهادت خادم الرضا برنامه ها را به سوگواری تغییر دادیم.

عباسی ادامه داد: بنر میلاد امام رضا(ع) را هم که در مسجد نصب کرده بودیم  به کتیبه شهادت تغییر دادیم و همچنین دیروز صبح هم با همراهی جوانان کانون فرهنگی هنری حبیب ابن مظاهر برای شادی روح شهدای خدمت در محله خرما پخش کردیم.

تنها رئیس جمهوری که نامه مردم را بی جواب نذاشت

تنها رئیس جمهوری که نامه مردم را بی جواب نذاشت

گفتنی است؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

کد خبر 1764769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha