شهید رئیسی نماد بارز یک رئیس‌جمهور انقلابی و ولایی بود

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی در همه لحظات خادم اسلام و قرآن بود، گفت: شهید رئیسی نماد بارز یک رئیس‌جمهور انقلابی و ولایی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» مراسم شهادت و بزرگداشت امروز در مراسم آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان و همراهان وی در یاسوج، اظهار داشت: مقام معظم رهبری و ملت به شهید آیت‌الله رئیسی اعتماد کرد و در همه میدان‌ها عالمانه، حکیمانه، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر حضور داشت و خداوند هم امروز پاداش بزرگ شهادت را نصیب وی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انسان‌های بزرگ در راه خداوند به‌درستی قدم می‌گذارند آن‌قدر ارزشمند می‌شوند و خداوند جان آنان را می‌خرد.

وی با اشاره به اینکه خداوند جان شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را خرید، افزود: در همه لحظات خادم اسلام و قرآن بود و انسانی بود که هیچ‌وقت ننشست و شبانه‌روز تلاش می‌کرد.

آیت الله حسینی ادامه داد: در دوران ریاست‌جمهوری دو بار به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد، همه مناطق را گشت زد و بالگرد او بر فراز این استان پر می‌کشید و بوی عطر ریاست محترم رئیس‌جمهور را می‌داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: امروز باید بگوییم متأسفانه بالگرد او دیگر برنگشت، نذرها و دعاها کردیم؛ اما بالگرد او برنگشت. امروز نه‌تنها ایران بلکه همه دنیا عزادار شده‌اند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای اسلامی عزادار شده‌اند و عزای عمومی اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: برای بسیاری از دشمنان جای تعجب داشت که چگونه این مسئله جهانی شده است.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه این شهید بزرگ، مخلص بود و ریاکار نبود و بزرگ‌منشانه رفتار می‌کرد، گفت: وی در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد اخلاق و جذبه‌ای در سفر به این استان داشت و می‌گفت بگذارید مردم حرف‌هایشان را بزنند، نهیب می‌زد، در بالگرد که از بهمئی برای افتتاح جاده ملی پاتاوه به دهدشت، برگشتیم مشغول به نماز بود.

کد خبر 1764793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha