شهید آیت الله رئیسی در راه پیشرفت کشور به جز خدمت سر از پا نمی‌شناخت

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: رئیس‌جمهور پرتلاش و خستگی‌ناپذیر ملت ایران که در راه اعتلا و پیشرفت کشور به جز خدمت به ملت سر از پا نمی‌شناخت.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد، امام جمعه اهل سنت ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه ضمن تسلیت شهادت «شهدای خدمت»، گفت: در سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع) روح بلند خادم ملت ایران حضرت آیت‌الله رئیسی و همچنین هیئت همراه آسمانی شد و مصادف شدن این شهادت با روز میلاد امام رضا(ع) نشان از دلدادگی و خلوص نیت ایشان دارد.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور پرتلاش و خستگی‌ناپذیر ملت ایران که در راه اعتلا و پیشرفت کشور به جز خدمت به ملت سر از پا نمی‌شناخت.

کلشی نژاد ادامه داد: آیت الله رئیسی بر سر عهد و پیمان خود ایستاد و تا آخرین دقایق عمر خود برای محرومیت‌زدایی و خدمت به ملت ایستادگی کرد.

وی گفت: مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم در راستای خدمت به مردم قدم برداریم.

ماموستا کلشی‌نژاد افزود: بدون شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر رئیس جمهور شهید و سایر شهدای این ضایعه بزرگ در یاد و خاطره ملت ایران خواهد ماند.

وی ادامه داد:  در این راستا هیئت دولت نیز با روحیه جهادی آیت‌الله رئیسی را الگوی خود قرار داده و برای پیشرفت و توسعه کشور و وفاداری به رهبر معظم انقلاب اسلامی از هیچ کاری دریغ نفرماید.

کد خبر 1764836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha