مساجد میزبان سوگواره «شهید جمهور»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از برگزاری سوگواره شهید جمهور به‌مناسبت شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد به تشریح برنامه های ویژه کانون‌های فرهنگی به مناسبت شهادت رئیس جمهور محبوب و همراهان ایشان در سانحه اخیر پرداخت. 

وی با اشاره به اینکه حضرت آیت الله رئیسی در راه خدمت به کشور و ملت خودش تا پای جان ایستاد و به پاداش تلاش مجاهدانه خود رسید، گفت: خانواده بزرگ مسجدی ها در قالب کانون های فرهنگی هنری مساجد باید یاد و خاطره این مجاهد خستگی ناپذیر را زنده و جاوید حفظ کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه سوگواره «شهید جمهور» با همراهی و مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: برگزاری محافل قرآنی، برپائی ایستگاه‌های صلواتی و خدمت رسانی، برگزاری مراسم جمعی ختم قرآن، تولیدات رسانه ای و هنری و برگزاری مراسم بزرگداشت و عزاداری از جمله ویژه برنامه‌های این سوگواره برشمرد.

حجت الاسلام افکار با تاکید بر اینکه همه فعالان در عرصه مسجد باید برای ادامه مسیر خدمت جهادی رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان تلاش کنند، افزود: همانگونه که رهبری فرزانه انقلاب فرمودند مسیر خدمت و کار بیشتر و بهتر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد.

گفتنی است، کانون های فرهنگی هنری مساجد مشهد مهیای استقبال و تشییع پیکر مطهر آیت الله شهید رئیسی و همراهان ایشان می شوند و با مشارکت پرشور و منسجم همدوش با خیل عظیم مردم مشهد در این مراسم شرکت فعالانه خواهند داشت.

پایان پیام/

کد خبر 1764840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha