اردیبهشتی که جهنم شد

نوشتن از رئیسی رئیس جمهور شهیدی که روزهای گذشته میهمان ما مازندرانی ها بود، برای من و مایی که به عنوان خبرنگار، اخبار سفر را رصد کرده و مخابره کردیم کار آسانی نیست اصلا انگار اردیبهشت برای ما دیگر بهشت نیست.

خبرگزاری شبستان، استان‌مازندران، مریم‌نظری/ هفته گذشته همین روزها بود که همه‌ما در مازندران در تب و تاب سفر رئیس جمهور و هیات دولت برای دور دوم سفر استانی به مازندران بودیم و پر از شور و هیجان و حالا پر از اندوه در دست از دست رئیس جمهوری که شهید جمهور شد و همراهان شهید و مظلومش که دلمان را داغ دار تر می کند.

این روزها با هر بار باز کردن فضای مجازی و تلویزیون و رادیو و سایت ها خبر از داغ بزرگ عزیزانی است که دیگر نیستند.

دلمان این روزها بد داغدار است برای همه فرزندان، همسران، مادران و پدران و خانواده ای که داغدار و وقتی قامت خمیده پدر شهید ال هاشم، سید ابراهیم های مادر رئیس جمهور و بی تابی های فرزندان شهید رحمتی و بی تابی های خانواده های سرنشینان این بالگرد از این سفر ناتمام را می بینیم، بند دلمان ‌پاره می شود.  

می دانید چیست چندسالی است ما مازندرانی ها اردیبهشت برایمان دیگر اردی بهشت نیست، از وقتی ۱۳ تن از بهترین جوانان این دیار را در خان طومان از دست دادیم، اردی بهشت ما اردی جهنم شد و حالا دوباره اردی بهشت و جهنم دیگری از فراق مسوولان و همراهان در بالگرد که برنگشت.

اردیبهشتی که اردی جهنم شد

در باورمان نمی گنجد که آقای رئیس جمهوری که چون کوه ایستاده بود و فریادها و دادستانی از مظلومان هنوز در گوشمان هست، حالا در بین مان نیست و کمتر از یک هفته از خبر سفر استانی اش به مازندران، حالا خبر شهادتش را مخابره می کنیم.  

همه ما خوب یادمان هست سفر دور دوم رییس جمهور به مازندران و صحبت هایشان در بین مردم ساری، نوشهر و شورای اداری را و اینکه چه قدرتمندانه برای دفاع از مردم سخن‌می گفت و دغدغه مردم داشت.

رییس جمهور در دور دوم سفرهای استانی، پنجشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همراه هیأت همراه به استان مازندران سفر کرد و تا روز جمعه در استان حضور داشت.

اردیبهشتی که اردی جهنم شد

دیدار مردمی، حضور در جمع نخبگان، خانواده شهدا، ایثارگران، شورای اداری و بازدید از چندین پروژه عمرانی و زیربنایی و بهره برداری از پروژه های بر زمین‌مانده و ... از برنامه‌های سفر دو روزه آیت الله رئیسی به مازندران و توجه به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، توجه به‌ حل مساله و مشکلات، معیشت و بازار کار بانوان تولیدکننده در بخش صنایع دستی و خانگی، تاکید بر خانه دار شدن کارگران و کارکنان، آزادسازی سواحل و جلوگیری از رهاسازی سواحل، توجه به گردشگری پارک‌موزه دفاع مقدس ساری و ... هم از تاکیدات رییس جمهور در این سفر بوده است.

رئیس جمهور روز پنج شنبه میهمان ساری بود و از پروژه های قائمشهر بازدید کرد و  بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی رازی قائمشهر را افتتاح کرد و روز جمعه وارد نوشهر شد و با حضور در بین‌مردم در مصلای نوشهر، بازدید از بندر نوشهر و بررسی مشکلات و مسائل در غرب مازندران به سفر دو روزه خود به مازندران پایان داد.

آقای رئیس جمهور در یوم ولادت ارباب چه خوب عیدی از ارباب مان گرفتید و چه عاشقانه برای رسیدن به معبود پر گشودید.

و چقدر خوب خادمی خود را در قبال امام رئوف مان نشان دادید و بعنوان رئیس جمهور هشتم با مدال خادمی امام هشتم، در شب ولادت امام هشتم آسمانی شدید و چه خوب اجر مزدها خستگی ها، بی خوابی ها و عملتان را گرفتید و به آرزوی شهادت تان رسیدید.

عروج آسمانی خادم الرضا، هشتمین رئیس جمهور ایران، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش اگر چه غم بزرگی برای همه‌ملت و آزادگان جهان است، اما خدمت رسانی و مردمداری آقای رئیس جمهور هیج گاه از خاطرمان نخواهد رفت.

اردیبهشتی که جهنم شد

آسوده بخواب و غمت مباد آقای رئیس جمهور که همراهانت چون کوه ایستاده اند و راهت ادامه دارد... 

آسوده بخواب مرد همیشه بیدار که حالا چشم های بیدار بیشتری نظاره گر عملکردها خواهد بود و خدمت به مردم‌متوقف نخواهد شد.

خوب حرف هایتان یادمان هست که می گفتی «از گزارش‌ها دلم آرام نگرفت؛ خودم باید می آمدم...» و یادمان هست که در پاسخ به خبرنگاری که از شما پرسید آیا تاحالا اوقات فراغت داشتید گفتید:"تاجایی که یادمان هست اوقات فراغتی ندلستم" و حالا با فراق خاطر بخواب و استراحت کن تا همه خستگی ها و ناملایمتی های این سالها را از تن به در کنی.  

روز میلاد خورشید هشتم، در آغوش امام رضا (ع) آرام بگیر و در کنار امام رضا تولدش را جشن بگیر و دعایمان کند تا خدا صبرمان دهد.

کد خبر 1764854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha