مراسم گرامیداشت شهیدان خدمت در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود

وفایی زاده گفت: مراسم گرامیداشت شهیدان خدمت، حضرت آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان صدیق ایشان با حضور مردم و مسئولان در ساعت ۹:۳صبح پنجشنبه سوم خرداد ماه در مسجد جامع شهر ملایر برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار شبستان، از شهرستان ملایرمسعود وفایی زاده، امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات سوم خرداد و رحلت حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به روحیه خدمتگزاری و مردم داری رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی گفت: عشق به خدمتگزاری به مردم، شجاعت در تصمیم گیری، مردم داری، قاطعیت در عین مهربانی و تابع محض ولی فقیه بودن از مهمترین صفات بارز رئیس جمهور شهید و محبوب مردم ایران حضرت آیت الله رئیسی بود و همین خصایص ارزشمند ایشان را تا این حد در بین مردم محبوب ساخت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیت و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر افزود: انگیزه خدمت به مردم در دولتمردان و خادمان پس از شهادت سیدالشهدای خدمت و همراهان ایشان بیش از پیش قوت گرفته و به فرموده و فرمان رهبر معظم انقلاب کوچکترین خللی در خدمت به مردم وجود نخواهد داشت.

وی بیان کرد: مردم فهیم ما با حضور خود در مراسمات این چند روز گذشته و ایام پیش رو وفاداری و قدرشناسی خود را به شهید والامقام حضرت آیت الله دکتر رئیسی به نمایش گذاشته و خواهند گذاشت.

 وفایی زاده از برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان خدمت، حضرت آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان صدیق ایشان در ملایر خبر داد و گفت: این مراسم با حضور مردم و مسئولان در ساعت ۹:۳صبح پنجشنبه سوم خرداد ماه در مسجد جامع شهر ملایر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت سوم خرداد ماه  و سالروز آزاد سازی خرمشهر تصریح کرد: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر نماد جهاد آگاهانه و شجاعانه ملت قهرمان ایران با دست های خالی در مقابل رژیم تا دندان مسلح بعثی و بیش از یکصد کشور حامی او در دوران سراسر غرور و افتخار دفاع مقدس است و باید همیشه پاس داشته شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیت و اجتماعی ملایر همچنین با اشاره به ۱۴ خرداد ماه سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) گفت:  امام راحل و عظیم الشان ما بعنوان بزرگترین الگو همیشه برای ما معیار و سنگ محک راه و انگیزه است.

 وی ابراز امیدواری کرد:  حرکت در راه آن بت شکن زمانه و اهداف عالیه نهضت و قیام اسلامی مردم ایران تحقق کامل بیابد و قطعا امسال نیز مانند تمام این سالها شاهد ابراز ارادت قلبی مردم به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود و برنامه های مختلفی نیز در سطح شهرستان برای این ایام پیش بینی شده است.

کد خبر 1764865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha