رییس جمهور در خدمت به مردم احساس خستگی نمی کرد

حجت الاسلام کاظم صادقی با اشاره به برخی از خصوصیات اخلاقی شهید جمهور، خاطرنشان کرد: اول اینکه اخلاص در کار و اهل تهجد و راز نیاز بسیار خالصانه بود دوم اینکه در خدمت به مردم احساس خستگی نمی کرد و همیشه در حال خدمت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در روستای کروچان شهرستان جازموریان برگزار شد.
حجت الاسلام کاظم صادقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله رییسی، گفت: مردادماه سال ۱۴۰۱ بود که رییس جمهور به این روستای محروم و دورافتاده آمد.
امام جمعه جازموریان بیان کرد: امیر مؤمنان (ع) در آخرین روز حیاتش از یکی از یارانش به نام صعصعة بن صوحان این چنین یاد می کند؛ «والله ما کنتَ الا خفیف المؤونة کثیر المعونة» به خدا قسم، تو نبودی مگر مردی سبکبار و کم هزینه اما بسیار کمک کار و پر ارزش، شهید رئیسی برای این نظام مقدس هم دقیقا مصداق کامل این حدیث بود.
وی اظهار کرد: یکی از ویژگی های رییس جمهور این بود که همیشه به فکر محرومان بودند و نمونه بارز آن توجه ویژه ایشان به شهرستان جازموریان  بود.
حجت‌الاسلام صادقی با اشاره به برخی از خصوصیات اخلاقی شهید جمهور، خاطرنشان کرد: اول اینکه اخلاص در کار و اهل تهجد و راز نیاز بسیار خالصانه بود دوم اینکه در خدمت به مردم احساس خستگی نمی کرد و همیشه در حال خدمت بود.
امام جمعه جازموریان گفت: سوم این که رییس جمهور شهیدانه زندگی کرد، چرا که شرط شهید شدن، شهید بودن است و چهارم اینکه انس نسبت به اهل بیت (ع) و پنجمین خصوصیت  ایشان، مردمی بودن است و در سفری که به شهرستان جازموریان داشتند مردمی بودن او ثابت شد.

کد خبر 1764878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha