ساده‌زیست و مردمی بودن دو ویژگی مهم شهدای خدمت بود

مدیر کانون فرهنگی و هنری المهدی (عج) ارومیه گفت: ساده زیستی و مردمی بودن دو ویژگی مهم و لازمه مسئولین جامعه اسلامی است که آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش نماد بارز این ویژگی ها بودند.

حجت الاسلام و المسلمین قربان حسین‌نژاد، مدیر کانون فرهنگی و هنری المهدی (عج) و امام جماعت مسجد طوبی ارومیه به خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: ساده زیستی و مردمی بودن دو ویژگی مهم ولازمه مسئولین جامعه اسلامی است که توصیه دین ما، بزرگان ما و امامین انقلاب بوده است.

وی افزود: شهید عرصه خدمت آیت الله سیدابراهیم رئیسی از همان اوان زندگی به تعبیر خودشان نه اینکه شنیده باشند بلکه به معنای واقعی با فقر و ساده زیستی زندگی کرده اند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری المهدی (عج) ادامه داد:  عزاداری ازعمق جان مردم سراسر کشور و حضور باشکوه مردم آذربایجان در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید والامقام و همراهان شهید ایشان که آنها هم دقیقا دارای این روحیه ساده زیستی و خدمت رسانی مخلصانه بودند سندی محکم بر حقانیت این‌ مسئله میباشد.

ساده‌زیست و مردمی بودن دو ویژگی مهم شهدای خدمت بود

ساده‌زیست و مردمی بودن دو ویژگی مهم شهدای خدمت بود

وی با اشاره به فعالیت های مسجد و کانون گفت: اعضای مسجد طوبی نیز همانند با همه ملت داغدیده ایران از این‌ مصیبت بسیار متاثر و ناراحت کنندخ هستیم و لذا از دیروز با برنامه ها و مجالس متنوع نسبت به مقامخ شامخ این شهدای گرانقدر ادای احترام کردیم.

امام جماعت مسجد امام هادی (ع) ادامه داد: در این راستا ویژه برنامه ای همزمان با میلاد حصرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(علیه السلام) و با حضور خادمان حرم رضوی(ع،) بعدازنماز جماعت ظهرو عصر برگزار گردید و بعد نمازجماعت مغرب و عشاء نیز مجلس قرائت قرآن و فاتحه خوانی به یادبود این این عزیزان شهید در مسجد برگزارشد و درطول هفته نیز این برنامه ها ادامه خواهد داشت.

وی گفت: همچنین سردرب مسجد نیز با نصب بنر و پرچم‌های عزا سیاهپوش شد.

کد خبر 1764916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha