ساماندهی مواکب خدمت‌رسانی به تشییع کنندگان شهید جمهور در خراسان جنوبی

جوینده از راه اندازی و ساماندهی ۹ موکب برای پذیرایی از تشییع کنندگان شهید جمهور در استان خراسان جنوبی خبر داد.

موسی جوینده-  رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار شبستان از خراسان جنوبی به ساماندهی و راه اندازی ۹ موکب برای پذیرایی از تشییع کنندگان شهید جمهور در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: راه اندازی دو موکب در قائن، یک موکب در آرین شهر و ۶ موکب هم در بیرجند برای مراسم تشییع شهید جمهور پیش بینی شده است.

وی گفت: در مسیرهای تردد مسافرانی که قصد شرکت در مراسم تشییع شهید جمهور را دارند موکب ها پیش بینی شده است.

جوینده افزود: موکب‌ها در مسیر مشهد به بیرجند و بالعکس شامل آرین شهر در محل شهدای گمنام، دو موکب قائن در پلیس راه و مسیر تردد مسافران و ۶ موکب هم در بیرجند در محل مراسم تشییع پیش بینی و راه اندازی شده است.

به گفته وی در موکب ها با ۳۰ هزار کلوچه، آب، شربت و بستنی از مسافران و تشییع کنندگان پذیرایی می شود.

رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات خراسان جنوبی با بیان اینکه این اقدامات و راه اندازی موکب حداقل کاری بود که در دستور کار قرار گرفته است، افزود: در برابر شهید جمهوری که برای خدمت به مردم محروم کشور از همه چیز گذشت این اقدامات حداقل‌ترین کار است.

وی از شاخصه های مهم شهید جمهور کار برای مردم در روزهای تعطیل و غیر تعطیل اشاره کرد و گفت: مواکب استان خود را مدیون حمایت‌ها و پیگیری های ایشان در همه امور به خصوص در بحث مراسم اربعین می دانند.

به گفته جوینده با پیگیری های مجدانه شهید جمهور سال گذشته شاهد تسریع و تسهیل تردد زائران اربعین به کشور عراق بودیم و برای اولین بار زائران اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی، به راحتی وارد کشور عراق شده و بازگشتند.

کد خبر 1764926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha