ایران، مرکز مبارزه با ظلم و ظالمان

حجت الاسلام مختاری گفت: امروز به برکت فرزندان موسی بن جعفر(ع)ایران عزیز ام القرای جهان اسلام و پناهگاه مظلومان جهان و مرکز مبارزه با ظلم و ظالمان و نماد عزت و عظمت انسانی و اسلامی شده است.

حجت الاسلام محمد مختاری-امام جمعه موقت بیرجند- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: خاندان مبارک حضرت موسی بن جعفر(ع) خصوصاً برای ما ایرانیان عامل حیات معنوی و انسانی بوده و هستند.

وی در ادامه بیان کرد؛ امروز به برکت فرزندان آن حضرت(ع) بالاخص امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه(س) و جناب احمد بن موسی شاه چراغ، ایران عزیز ام القرای جهان اسلام و پناهگاه مظلومان جهان و مرکز مبارزه با ظلم و ظالمان و نماد عزت و عظمت انسانی و اسلامی شده است.

حجت الاسلام مختاری به مهمترین ویژگی خاندان موسی بن جعفر علیه السلام اشاره کرد و افزود: مهم ترین ویژگی این است که در شرایط سخت قتل و غارت اهل بیت علیهم السلام و طرفدارانشان به تکثیر نسل و جمعیت اهل حق پرداختند و بعد از هزارو چند صد سال همه جا آثار این نسل پاک را مشاهده می کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه‌داد: هر جا می رویم امامان و امام‌زادگان نسل امام کاظم علیه السلام را می بینیم که مزارشان همانند خورشید می درخشد و پایگاه فرهنگ شیعه شده است.

وی در ادامه بیان کرد: این خاندان یک الگوی خانواده ایمانی در زمینه های جمعیت، ایمان، مبارزه با ظلم و ظالم، عزت و محبوبیت و ماندگاری بعد از صدها سال هستند.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه باید بر اساس آموزه های قرآن و اهل بیت(ع) عمل کنیم، گفت: در عمل الگوی خوبی برای فرزندانمان باشیم تا همانند حضرت موسی بن جعفر علیه السلام خانواده ای با برکت و ماندگار در تاریخ و عزیز دنیا و آخرت پیش خدا و خلق داشته باشیم.

کد خبر 1764932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha