گره‌گشایی از مشکلات مردم اولویت برنامه های رئیس جمهور بود

حجت الاسلام خزائی گفت: گره‌گشایی از مشکلات مردم اولویت برنامه های رئیس جمهور مردی، جهادی و انقلابی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمدسعید خزائی، مراسم پاسداشت شهدای خدمت، آیت الله رئیسی و همراهانش، در مسجد جامع شهرستان خمین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: تبیین سیره و منش شهدا و امام شهدا امری ضروری است.


مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خمین با اشاره به اینکه سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری مردمی و جهادی بود، افزود: شیره، منش و مشی رئیس جمهور شهید باید الگو شود.

این مقام مسئول به تلاش های شبانه روزی رئیس جمهور اشاره کرد، گفت: آقای رئیسی زیرساخت‌های کشور را اصلاح کرد که نتیجه آن در آینده مشخص خواهد شد.

حجت‌الاسلام خزائی، با بیان اینکه همه ملت ایران در این غم بزرگ سوگواریم، ادامه داد: هرکدام از ما یک عضوی از اعضای خانواده را از دست دادیم.

وی یا اشاره به اینکه رئیس‌جمهور عزیزمان با این اینکه می‌توانست رئیس قوه قضاییه و در جایگاه مطالبه گری بماند، اضافه کرد: ایشان با شجاعت و با اعتماد الهی وارد عرصه اجرایی و در مقام پاسخگویی قرار گرفت و در این راه قصدی جز خدمت به مردم نداشت و در نهایت جان خود را فدا کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خمین با تاکید بر اینکه این مدیر پرتلاش حتی روزهای تعطیل را به سفرهای استانی در سراسر کشور برای گره‌گشایی از مشکلات مردم برنامه‌ریزی می‌کرد، اظهار داشت: وی برای خدمت به مردم اوقات فراغتی برای خود در نظر نگرفته بود.


این مقام مسئول با بیان اینکه رئیس جمهور برای بررسی روند پیشرفت امورات استان‌ها گاهی چهار مرتبه به یک استان سفر می‌کرد، اظهار داشت: اگر بگویند آقای رئیسی چه اقداماتی در حدود سه سال انجام داد باید گفت زیرساخت‌های کشور را اصلاح کرد که نتیجه آن در آینده مشخص خواهد شد، اما متأسفانه با تخریب رسانه‌های خارج از کشور و کوتاهی‌های رسانه‌های داخلی، زحمات و خدمات دولت او کمتر به اطلاع مردم شریف ایران می‌رسید.

کد خبر 1764980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha