آیت‌الله رئیسی شیفته خدمت و سرباز ولایت بود

حجت الاسلام شاکری با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی، شیفته خدمت و سرباز ولایت بود، گفت: آیت الله رئیسی هدف و وظیفه خود را به هیچ وجه فراموش نکرد و یک شخصیت، مردمی بود.

حجت الاسلام محمد شاکری-امام جمعه فردوس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: در خصوص شخصیت شهید آیت الله رئیسی، مطالب فراوانی می توان گفت.

وی ادامه داد: از باب مقدمه عرض کنم که بر اساس روایتی از وجود نازنین امام علی(ع) که می فرماید: «در دگرگونی حالات، گوهر مردان شناخته می شود»، اگر بخواهیم شخصیت ایشان را تحلیل کنیم لازم است اتفاقاتی که در زندگی ایشان افتاده را همراه با واکنش ایشان ملاحظه کنیم تا پی به شخصیت والای ایشان ببریم.

حجت الاسلام شاکری در ادامه گفت: همه می‌دانند که ایشان مسئولیت های متعددی از بازرسی و دادستان گرفته تا معاون و رئیس قوه قضائیه و تولیت آستان مقدس رضوی و ریاست جمهوری داشته است و در تمام این مسئولیت ها که زمینه لغزش انسان هم در آن زیاد است، ایشان هویت خود را فراموش نکرد.

امام جمعه فردوس با بیان اینکه آیت الله رئیسی هدف و وظیفه خود را به هیچ وجه فراموش نکرد، افزود: شهید رئیسی، مردمی بود و مردم را ولی نعمت خود می دانست و سرباز ولایت و خدمتگزار صادق مردم بود و عجب و غرور و خودخواهی، در ایشان دیده نمی شد.

وی در ادامه عنوان داشت: آیت الله رئیسی در برابر مردم متواضع و فروتن و شیفته خدمت و مرید و خادم امام رضا علیه السلام بود و تمام این موارد دلالت بر شخصیت سالم و کامل ایشان داشت.

حجت الاسلام شاکری با اشاره به اینکه دیدارهای متعددی با آیت الله رئیسی داشتم، افزود: شاید بهترین دیدار و خاطره ام به حضور ایشان در شهرستان فردوس برمی‌گردد. در اولین ساعاتی منتظر حضور ایشان بودیم، چون قرار حضور بعد از نماز ظهر و عصر بود طبیعتا برای ناهار ایشان و همراهان، در شهرستان تدارک دیده شده بود قبل از حضور ایشان صحبت درباره این بود که چه کسانی سر سفره با ایشان باشند.

امام جمعه فردوس در ادامه گفت: جالب بود وقتی ایشان تشریف آوردند اطلاع دادند که ایشان در محل قبلی با دعوت یکی از اهالی، ایشان در خانه او حاضر شده و ناهار را کشک محلی میل کرده بودند که برای ما خیلی عجیب بود.

وی ادامه داد: وقتی هم در جلسه خدمت ایشان بودیم با اشتیاق و جدیت فراوان مشکلات شهرستان را جویا شدند و در همان جلسه برای حل آن، پیگیری ها را شروع کردند.

حجت الاسلام شاکری با بیان اینکه شهادت فیضی است که عاشقان الی الله آن را از خدا با تضرع، درخواست می کنند، افزود: وقتی کسی به شهادت می رسد یعنی خواسته او مقبول خداوند متعال قرار گرفته و خداوند متعال مزد زحمات و خدمات و اخلاص او را عنایت فرموده است.

امام جمعه فردوس در پایان گفت: باید توجه داشت که دشمنان نظام همواره در کمین خدمتگزاران این نظام هستند تا زهرشان را ریخته و به اهداف شوم خودشان برسند.

کد خبر 1764992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha