با حضور خلبان شهید دریانوش دیار شهیدان کاظمی، حججی و خرازی دوباره گلگون شد

جانشین فرمانده نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه کارنامه درخشان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران کارنامه قابل قبول و زرین است گفت: شهر پرآوازه اصفهان، شهر شهیدان کاظمی و حججی و خرازی دوباره در ایران درخشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، با حضور با شکوه مردم در شهرستان نجف آباد مراسم تجمع، تشییع و خاکسپاری پیکر خلبان شهید سرتیپ دوم محسن دریانوش امروز پنجشنبه ۳ خرداد ماه از محل میدان امام(باغ‌ملی) به سمت جنت الشهدای نجف‌آباد در حال برگزاری است.

امیر سیدکمال هادیان، جانشین فرمانده نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به اینکه ارتش شهادت کلید گنجهای الهی است گفت: بی تردید راز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ادامه حیات افتخار آفرین و حرکت شتابان آن به سمت تمدن نوین اسلامی است.

وی افزود: عبور از آزمایشات و امتحانات سخت با قدرت ادامه دارد و روزی در سنگر پیروزی انقلاب روزی در سنگر ۸ سال دفاع مقدس روزی در سنگر محور مقاومت در مقابل تمامی دنیای تکفیر و استکبار و شیاطین و روزی در سنگر جهاد و خدمت به مردم حضوری فعال دارند.

امیر هادیان ادامه داد: شهید جمهور و شهدای همراهش مزد خادمی مخلصانه خود را از خداوند دریافت کردند و دیار شهیدان شهیدان کاظمی و شهید حججی و شهید خرازی دوباره گلگون شد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به عنوان سربازان ولایت همواره یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تامین قدرت و امنیت پایدار بوده‌اند تاکید کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره شاهد افزایش قدرت در حوزه بازدارندگی راهبردی بوده است و کارنامه درخشان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران کارنامه قابل قبول و زرین است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: پروازهای مقامات نظام برای آشیانه ویژگی بسیار خاص و حساسی داشت و بسیار پر اهمیت است.

امیر هادیان با اشاره به اینکه در حقیقت بهترین‌های کادر پروازی و فنی برای آشیانه انتخاب می‌شوند، بیان کرد: کادر پروازی رئیس جمهور در واقع بهترین کادر پروازی ما بودند، همواره برای ماموریت‌های خاص از بهترین‌ها استفاده می‌شد.یکی از افتخارآفرینان و غرورآفرینان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه آشیانه شهید دریانوش بود

وی با بیان اینکه شهر پرآوازه اصفهان با این شهید برجسته و پرتلاش و متخصص دوباره در ایران درخشید اظهار داشت: 

امیر هادیان ادامه داد: پرواز همواره شرایط خاص خود را دارد و هیچگاه کسی چه در هواپیمای نظامی و چه شخصی، کمترین ریسک را نمی‌کند، در حقیقت با حداکثر موارد ایمنی چه به لحاظ کادر پروازی و چه کادر فنی، یک پرواز ایمن انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۵ سال است که تمام مقامات کشور توسط آشیانه جابه‌جا می‌شوند، گفت: بالگردها در شرایط و در باندهای مختلف پرواز می‌کنند، حتی این افتخار را داریم که در خارج از مرزها نیز مقامات را جابه جا کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از افتخارآفرینان و غرورآفرینان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه آشیانه شهید دریانوش بود، شهر پرآوازه اصفهان با این شهید برجسته و پرتلاش و متخصص دوباره در ایران درخشید.

مراسم گرامیداشت شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت و خلبان شهید سرتیپ دوم محسن دریانوش روز پنجشنبه ۳ خرداد ماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در جنت الشهدای نجف‌آباد برگزار می‌شود.

همچنین مراسم بزرگداشت شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت و خلبان شهید سرتیپ دوم محسن دریانوش روز شنبه ۵ خرداد از ساعت ۹ الی ۱۱ و ۳۰ صبح در مسجد جامع نجف‌آباد برگزار می‌شود.

کد خبر 1765058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha