پیوند ملت ایران با انقلاب و خدمتگزاران صدیق نظام، ناگسستنی است

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم، حضور گسترده مردم در مراسم تشییع آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای راه خدمت به همه دولتمردان کشورهای اروپایی ثابت کرد محبت مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی و خدمتگزاران صدیق، پیوندی ناگسستنی است. 

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم، معاون ارتباط دولت و روحانیت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، شهید راه خدمت و همراهانشان به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران، به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: این واقعه دردناک موجب تاسف و اندوه و غم بزرگ برای ملت ایران بود.


وی به صداقت و فهم ملت ایران در مقابل خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: مردم ایران به مجاهدت خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی واقف بودند و بعد از شهادت ایشان که در راه خدمت به مردم اتفاق افتاد، با حضور گسترده در مراسم بدرقه و تشییع ایشان و همراهانشان پاسخ مناسب و مثبتی به این زحمات و تلاش ها دادند که به اعتقاد بنده قدری از این خستگی ها و مجاهدت ها به واسطه این حضور جبران می شود. 


حجت الاسلام حاج ابوالقاسم، این حضور را پاسخ کوبنده ای به ادعاهای دشمنان خواند و تصریح کرد: دشمن به گمان خود می تواند بین مردم و مسئولان فاصله بیاندازد ولی این حضور به همه دولتمردان کشورهای اروپایی ثابت کرد محبت مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی و خدمتگزاران صدیق، پیوندی ناگسستنی است. 


معاون ارتباط دولت و روحانیت در پاسخ به سوالی مبنی بر نقش خدمت به مردم در جلب قلوب نیز یادآور شد: آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم از ابتدا با شعار دولت مردمی پای کار آمد و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داد و ملت ایران نیز همواره قدردان این خدمت بود، حضور مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت و اندوه مردم به جهت از دست دادن این مرد بزرگ گویای این مطلب مهم است که خدمت به مردم موجب می شود تا قلوب ملت را تصاحب کرد و این پیام مهمی برای تمام دولتمردان است. 


حجت الاسلام حاج ابوالقاسم ادامه داد: اگر مسئولان ما خالصانه در میدان عمل باشند مردم نیز قدردان خواهند بود. خدمت به مردم فرصتی در دست مسئولان است که اگر قدر بدانند محبوب مردم می شوند و اگر کاهلی کنند این فرصت را از دست می دهند و این پیامی است که آیت الله رئیسی با شهادتش در راه خدمت به ما آموخت. 


وی با اشاره به آیه "مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا»برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش گزاردند و برخی به انتظار (فیض شهادت) مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند"اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن به مومنان بشارت داده است که اگر با خداوند هم پیمان شوند خداوند نیز پاداش این هم پیمانی را فیض شهادت قرار داده است که نمونه این آیه شریفه در زندگی آیت الله رئیسی و شهدای خدمت مشهود و گویاست.

کد خبر 1765124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha