صلاح و رضایت مردم برای آیت الله رئیسی ترجیح داشت

امام جماعت مسجد رحمه للعالمین ارومیه گفت: برای شهید آیت الله رئیسی صلاح و رضایت مردم که ناشی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت، از این رو آزردگیهایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزی برای پیشرفت و اصلاح امور نمیشد.

ماموستا سیداحمد کاظمی، امام جماعت مسجد رحمه للعالمین ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه گفت: با اندوه و تاسف فراوان خبر تلخِ درگذشتِ شهادت گونه‌ عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب حجة الاسلام و المسلمین  سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان رضوان الله علیهم را دریافت کردیم.

وی افزود: این حادثه‌ ناگوار در اثنای یک تلاش خدمت‌رسانی اتفاق افتاد؛ همه‌ مدت مسئولیت این انسان بزرگوار و فداکار چه در دوران کوتاه ریاست جمهوری و چه پیش از آن، یکسره به تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم و به کشور و به اسلام سپری شد.

ماموستا کاظمی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی خستگی نمیشناخت و در این حادثه‌ تلخ، ماملت ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست دادیم.

مدرس علوم دینی اهل سنت آذربایجان غربی افزود: برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت، از این رو آزردگیهایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزی برای پیشرفت و اصلاح امور نمیشد.

امام جماعت مسجد رحمه للعالمین ارومیه ادامه داد: همچنین در این حادثه‌ سنگین شخصیتهای برجسته‌ایی مانند حجةالاسلام آل هاشم امام جمعه‌ محبوب و معتبر تبریز، امیر عبداللهیان وزیر خارجه‌ مجاهد و فعال، مالک رحمتی استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و گروه پروازی و دیگر همراهان نیز به رحمت الهی پیوستند.

وی گفت: مااهل سنت آذربایجان‌غربی به ویژه زایرین حج تمتع این حادثه بزرگ و اسفناک را به مقام معظم رهبری وهمه ملت شریف و مبارز ایران اسلامی و خانواده های محترم همه سفرکرده ها به سوی یار تسلیت عرض میکنیم واز خداوندمنان برای مقام عظمای ولایت طول عمر باعزت و برای همه ملت شریف و همیشه درصحنه و قدر شناس و به خانواده های محترم راحلین سانحه دلخراش بالگرد از صمیمیت قلبمان رحمت وسیع الهی برای درگذشتگان و به سایر بازماندگان آرزوی صبر وشکیبای رامسئلت می نماییم.

کد خبر 1765129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha