آمادگی ۵۰۰ مسجد برای اسکان زائرین و تشییع کنندگان غیر مشهدی

معاون فرهنگی‌اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان از آمادگی ۵۰۰ مسجد برای اسکان زائرین و تشییع کنندگان غیر مشهدی خبر داد.

 حجت‌الاسلام‌ والمسلمین امیر حسین احمدنیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: به جهت پذیرایی و اسکان عزیزانی که برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید وارد مشهد می‌شوند ۵۰۰ مسجد  با ظرفیت اسکان ۱۰۰ هزار نفر اختصاص یافته است.

معاون فرهنگی‌اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان افزود: این مساجد از ساعت ۸ صبح دیروز چهارشنبه تا فردا به مدت ۲ شب میزبان زائران از سراسر کشور خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در برخی از این مساجد صبحانه، ناهار و شام در اختیار زائران قرار خواهد گرفت و در برخی دیگر فقطً امکاناتی مانند پتو به زائران داده خواهد شد و بعضی نیز فقط برای استراحت و خواب زائران آماده سازی شده است ادامه داد: برخی زائران دارای معرفی‌نامه از مساجد استان‌های خود هستند یا از طریق استانداری‌های استان‌ها درخواست محل استقرار زائران ارسال می‌شود که به این درخواست‌ها ترتیب اثر داده خواهد شد.

احمدنیا بیان کرد: افراد می‌توانند با شماره‌گیری شماره ۳۲۰۱۲۰۴۰ - ۰۵۱ از وضعیت اسکان در مساجد مشهد و امکانات هر کدام از این مساجد اطلاع یابند.

پایان پیام/

کد خبر 1765140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha