اجتماع مردم در مراسم تشییع شهدای راه خدمت، لبیک به فرمان رهبر انقلاب بود

به گفته آیت الله خاتمی، اجتماع مردم در تشییع پیکر شهدای راه خدمت، لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب است که هیچ اختلالی در اداره کشور وجود نخواهد داشت. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه با تسلیت شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهانشان گفت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای راه خدمت را شاهد بودیم. 
وی ادامه داد: مراسم یادبود و تشییع پیکر شهید قدیمی در شهر زنجان و ابهر با حضور وصف‌ناپذیری انجام شد و صمیمانه از مردم استان تقدیر و تشکر دارم.


نماینده ولی فقیه در استان همچنین به روز سوم و چهارم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز دزفول اشاره کرد و گفت: این روز انصافا سمبل ایستادگی و مقاومت و پایداری شد و امام راحل فرمود خوزستان دین خود را برای اسلام و انقلاب ادا کرد.


به گفته امام جمعه زنجان روز پنجم خرداد نیز روزی است که در نتیجه مقاومت مردم، قسمت جنوب لبنان در اثر مقاومت مردم و حزب‌الله از اشغال رژیم جعلی آزاد شد.


آیت‌الله خاتمی به روز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم خرداد سال ۵۹ اشاره کرد و افزود: با پیروزی انقلاب و تشکیل مجلس اسلامی، حکومت استبدادی به حکومت مردمی و نظام جمهوری اسلامی تغییر یافت، شکل اداره این نظام مردم سالاری شد و پایه آن قانون و قراردادهای اجتماعی بود که مردم در عرصه‌های مختلف وظایف خود را انجام دادند. بنابراین صاحب انقلاب مردم هستند و در تمام صحنه‌ها حضور دارند.


وی در بخشی دیگر با بیان اینکه از منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست داریم به اعتمادی که مردم به آنان داشته‌اند توجه ویژه داشته باشند، یادآور شد: پیروز این عرصه مردم هستند و انتظار مردم این است که قانون در استان و در حوزه انتخابیه اجرا شود.


امام جمعه زنجان با بیان اینکه انتظار این است نمایندگان در تدبیر قوانین دقت داشته باشند، گفت: باید به مسائل اولویت‌دار پرداخته شود و نمایندگان با هم اتحاد و همدلی داشته باشند و برای بهبود شرایط تلاش کنند.


وی با اشاره به اینکه همه با هم دست در دست هم پشت سر امام مسلمین هستیم ادامه داد: اجتماع مردم در تشییع پیکر شهدا در روزهای گذشته یک نوع لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب است که هیچ اختلالی در اداره کشور وجود نخواهد داشت.

کد خبر 1765216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha