آغاز نام‌نویسی برای مسابقات سراسری قرآن کریم

ثبت‌نام شرکت در مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شد و نخبگان قرآنی برای حضور در مسابقات جهان اسلام باید از این رقابت‌ها با موفقیت عبور کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف حمید مجیدی‌مهر درباره این رقابت‌ها می‌گوید که مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و دیگر شهدای خدمت برگزار می‌شود و برگزیدگان آن به مسابقات بین‌المللی قرآن جهان اسلام از جمله مالزی، عربستان، ترکیه، تونس، روسیه، امارات و... اعزام می‌شوند.

این مسابقات تاکنون ۴۶ دوره برگزار شده و بسیاری از اساتید بزرگ قرآن از جمله کریم منصوری، شهریار پرهیزکار، احمد ابوالقاسمی، عباس سلیمی و... از دل این رقابت‌ها به مردم معرفی شده‌اند.در آخرین دوره این مسابقات محمد خاکپور از خراسان رضوی در رشته حفظ کل و سیدمحمد حسینی‌پور از تهران در رشته قرائت برگزیده شدند و جواز حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن را به دست آوردند.

این مسابقات در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن به همراه رشته قرائت ترتیل و تحقیق، دعاخوانی، اذان، تواشیح، معارف عمومی و معارف تخصصی قرآن برگزار می‌شود.علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات کشوری قرآن می‌توانند تا روز ۱۹ خردادماه ۱۴۰۳ جهت ثبت‌نام به سایت سازمان اوقاف به نشانی https://my.oghaf.ir/ مراجعه کنند.

کد خبر 1765300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha