۱۲۶ موکب عزاداری رئیس جمهور شهید در شیراز برپا شد

فرخ زاده گفت: راه اندازی تعداد ۱۲۶ موکب در سطح شهر شیراز و نصب ۱۵ هزار پوستر از شهدای خدمت از جمله اقدامات برای گرامیداشت یاد رییس‌جمهور شهید و همراهان ایشان بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، محمد فرخ زاده با اشاره به نصب پوستر در یک هزار تاکسی و نصب پوستر و بنر در تمام اتوبوس های شهری شیراز در خصوص گرامی داشت شهدای خدمت، اظهار داشت: در همین راستا پنج هزار متر مربع بنر چاپ و بر روی پل، بیلبورد، استرابورد، استند و داربست در سطح شهر شیراز نصب شده است.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: راه اندازی تعداد ۱۲۶ موکب در سطح شهر شیراز و نصب ۱۵ هزار پوستر از شهدای خدمت از جمله اقدامات برای گرامیداشت یاد رییس‌جمهور شهید و همراهان ایشان بوده است.

وی با بیان اینکه پرچم عزا روی تمام تقاطع های هم سطح و پل های بصورت نیمه بر افراشته در شهر شیراز نصب شده است ، ادامه داد: طراحی پوستر و موشن گرافی جهت استفاده در فضای مجازی، ریسه کشی تمام میادین و معابر اصلی در هسته مرکزی شهر و اختصاص یک هزار دستگاه اتوبوس برای ایاب و ذهاب به حرم مطهر احمدابن موسی شاه چراغ(ع) از دیگر اقدامات در خصوص گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت بوده است.

کد خبر 1765335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha