«مدیر پروژه مسجدمحوری شهرداری مشهدمقدس» منصوب شد

طی حکمی از سوی شهردار مشهد مقدس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید فاطمی‌ارفع به سمت مدیر پروژه مسجدمحوری شهرداری منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، با حکم محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهدمقدس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید فاطمی‌ارفع با حفظ سمت به‌عنوان «مدیر پروژه مسجدمحوری شهرداری مشهد مقدس» منصوب شد.

فاطمی ارفع پیش از این به سمت «مشاور شهردار مشهد در امور دینی، روحانیت و حوزه‌های علمیه» منصوب شده بود. وی پیش از این، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد مقدس(دوره چهارم)، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان رضوی و مدیر مدرسه علمیه رشید بن هجری مشهد مقدس و مجتمع فرهنگی باقر العلوم مشهد بوده است.

«مدیر پروژه مسجدمحوری شهرداری مشهدمقدس» منصوب شد

گفتنی است مسجدمحوری یکی از مصوبه‌هایی است که در دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد مطرح شد. حجت‌الاسلام حسن منصوریان، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد در این خصوص این مصوبه گفته بود: این مصوبه یکی از مصوبات بسیار خوب و مطابق با سیاست‌های کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد در دوره ششم است.

وی با بیان اینکه مصوبه یاد شده، ارتقای مساجد، به‌عنوان اصلی‌ترین عنصر هویت‌بخش در نظام جمهوری اسلامی را در دو سطح کمی و کیفی، دنبال می‌کند، تاکید کرده بود: اگر مسائل شهری قرار است به صورت مسئله‌محور رفع شود و محلات به‌عنوان هدف اصلی و نقطه عملیات در نظر گرفته شود، "مساجد" محل عملیات و سنگر فعالیت است.

پایان پیام/

کد خبر 1765337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha