برگزاری جلسه شورای تحصیلات تکمیلی مرکز مدیریت خواهران

سومین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی مرکز مدیریت خواهران، با حضور معاون آموزش و مدیرکل سنجش و پذیرش مرکز مدیریت خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه‌های علمیه خواهران، سومین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی مرکز مدیریت خواهران، با حضور صدیقه افشار معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و مریم بابایی مدیرکل سنجش و پذیرش معاونت آموزش مرکز مدیریت خواهران در مدرسه عالیه معصومیه برگزار شد.

در این جلسه معاونین و مدیران گروه‌های علمی، میزبان معاون آموزش بودند و گزارشی از پیشرفت‌ها و برنامه‌های در دست موسسه ارائه شد. 

صدیقه افشار با تاکید بر ظرفیت نخبگانی مدرسه علمیه معصومیه بیان کرد: این موسسه سهم جدی در رسیدن به قله‌های موفقیت طلاب خواهر دارد و وزن حوزه‌های علمیه را ارتقاء می‌بخشد.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران به نقش محوری موسسه معصومیه پرداخت و افزود: این موسسه در انسجام بخشی و اجرایی سازی طرح‌هایی که در حال حاضر مفقود حوزه‌های علمیه در اثرگستری طلاب خواهر در جامعه است، نقش بسزایی دارد.‌

وی تشریح کرد: سنجش کارآمدی طلاب در همه مقاطع، تربیت مدیر تراز برای ارکان کشور، طرح‌ریزی برنامه‌های مختلف برای استعدادهای گوناگون، الگوی مدرسه دوستدار مادر و کودک، شبکه‌سازی دانش‌آموختگان و ایجاد ارتباط معنادار میان آن‌ها، از برنامه‌های لازم‌الاجرا برای تحقق حوزه تراز خواهران است. 

کد خبر 1765356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha