اجرای طرح نور در کردستان با استقبال مردم مواجه شد

دارابی گفت: اجرای موفق طرح نور در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه با استقبال مردم مواجه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، لطف‌اله دارابی جانشین فرماندهی انتظامی کردستان امروز شنبه (۵ خرداد ماه ۱۴۰۳) در جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد، با تسلیت شهادت شهدای خدمت اظهار کرد: در دین مبین اسلام به مساله حجاب تاکید شده است و از این رو این مهم در جامعه از ارزش برخودار است.

وی با بیان اینکه امروزه دنیای کفر به دنبال کمرنگ کردن مقوله حجاب در جامعه هستند، اذعان کرد: بی‌حجابی یک جرم مطلق است و کسی که پوشش اسلامی را در ملا عام رعایت نکند مجرم محسوب می شود.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به اینکه ۲۱ وظیفه و رسالت برای رعایت حجاب و عفاف در قانون حفظ حجاب و عفاف برعهده نیروی انتظامی است، افزود:  اجرای طرح نور در راستای ترویج حجاب و عفاف در استان کردستان نیز همزمان با کشور شکل گرفت.

وی با تقدیر از همراهی مردم به ویژه روحانیون در راستای اجرای طرح نور گفت: این طرح در کردستان مورد استقبال و همراهی مردم قرار گرفت.

دارابی اعلام کرد: این طرح در کردستان با مشارکت ستاد امر به معروف و نهی از منکر و بسیج اجرا شده و اکنون با نظارت بر اماکن، نصب دوربین های چهره خوان و رصد فضای مجازی فعالیت داریم.

وی با بیان اینکه فضای عمومی نشان از همراهی مردم استان از اجرای طرح نور دارد، گفت: بسیاری از مردم و روحانیون با حضور در فرماندهی انتظامی از اجرای طرح نور در استان تقدیر کردند و پیشنهاد می‌شود سازمان‌ها و نهادهای استان به ترویج فریضه حجاب اهتمام ویژه داشته باشند چرا که امروزه با جنگ نرم طرف هستیم و مقابله با این مهم کمک همه ادارات و نهادها را می‌طلبد.

کد خبر 1765377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha