مهدیان فر به سمت رئیس دادگستری قلعه گنج منصوب شد

با صدور حکمی از سوی حجت‌ الاسلام‌ محسنی اژه ای ریاست قوه قضائیه،معاون قضائی دادگستری شهرستان رودبار جنوب به سمت رئیس دادگستری شهرستان قلعه گنج منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان قلعه گنج، صبح امروز با حضور حجت الاسلام پورمحمدی، معاون قضایی دادگستری استان کرمان و جمعی از  مسئولان محلی و قضایی جنوب استان برگزار شد.

در حکم انتصاب علی مهدیان فر که به امضای حجت‌الاسلام محسنی‌ اژه‌ای، رئیس دستگاه عدلیه آمده است: "امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومان و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید".

گفتنی است؛ مهدیان فر، فارغ تحصیل کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل از دانشگاه تهران است.

وی پس از اتمام دوره کارآموزی قضائی در سال ۱۳۹۴ به سمت دادیار تحقیق در شهرستان رودبار جنوب مشغول به خدمت شد، سپس به سمت ریاست اجرای احکام کیفری دادگستری و معاون دادستان شهرستان رودبار جنوب منصوب شد.

از دیگر مناصب مورد تصدی وی قبل از ریاست دادگستری شهرستان قلعه گنج؛ دادرس حقوقی، معاون قضایی دادگستری رودبار جنوب و ریاست اجرای احکام حقوقی در این شهرستان بود.

شایان ذکر است؛ صابر ملائی رییس سابق دادگستری شهرستان قلعه گنج طی حکمی از سوی ریاست قوه قضاییه از این پس به عنوان رییس شعبه هفتم دادگاه خانواده در مرکز استان کرمان به فعالیت قضایی خود ادامه خواهد داد./ روابط عمومی دادگستری استان کرمان 

کد خبر 1765378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha