فسادستیزی از ویژگی‌های بارز شهید رییسی بود

یادواره شهدای خدمت در مسجد محمدرسول الله(ص) شهر خواف برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، یادواره شهدای خدمت صبح امروز شنبه(۵خردادماه) با حضور جمع کثیری از مردم شهرستان خواف اعم از شیعه و اهل سنت در مسجد محمدرسول الله(ص) این شهر برگزار شد.

فسادستیزی از ویژگی‌های بارز شهید رییسی بود

محسن زنگنه، نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه  در این مراسم گفت: اخلاص، ولایت پذیری، مردمی بودن و اعتماد و اعتقاد واقعی به مردم از ویژگی های مهم آیت الله رئیسی بود که باعث شده مردم در این یک هفته واقعا یک حماسه جدیدی را خلق کنند.

فسادستیزی از ویژگی‌های بارز شهید رییسی بود

 زنگنه فساد ستیزی و خلقیات شخصی ایشان در حوزه مبارزه با فساد و دفاع از حقوق مردم را از دیگر ویژگی های این شهید بزرگوار دانست و بیان کرد: واقعا به رغم همه مشکلات اقتصادی که ما در این چندساله درگیر آن هستیم و برخی البته به ارث از سیستم های گذشته و دولت های گذشته بوده اما مردم احساس کردن که این مرد بااخلاص، هستی خودش را برای مردم گذاشت و همین هم باعث شد که مردم عزیز ایران اینطوری قدرشناسی کنند.

فسادستیزی از ویژگی‌های بارز شهید رییسی بود

وی افزود: حقیقتا مردم بصیر ایران اسلامی قدرشناس هستند و خادم خود را می شناسند و حضور بی نظیری در مراسمات تشییع شهید جمهور و همراهان ایشان داشتند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مسیر انقلاب به برکت وجود رهبری حکیم و فرزانه انقلاب در حال طی شدن است و هیچ خللی در امور کشور به وجود نخواهد آمد.

پایان پیام/

کد خبر 1765402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha