احداث راه ارتباطی با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد در روستای تنگ شاه از برکات سفر رییس جمهوری

حجت الاسلام حمید بامری گفت: یکی از مطالبات اصلی همه مردم از رئیس جمهوری با توجه به صعب العبور بودن راه روستای تنگشاه، احداث جاده این روستا بود که در آن روز با دستور رییس جمهوری جاده تنگشاه به نرگسان و از مسیر جبالبارز جنوبی تصویب شد و که بعد از مدتی احداث این محور با اعتبار ۵۰ میلیارد آغاز شده و قسمت اعظم آن انجام شده است.

حجت الاسلام حمید بامری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت شهادت رییس جمهوری و همراهانش، گفت: سال ۱۴۰۱ آیت الله رییسی در اولین سفر استانی به جنوب کرمان از برخی مناطق محروم از جمله منطقه محروم تنگ شاه عنبرآباد بازدیدی داشتند.
امام جمعه عنبرآباد افزود: در این سفر بود که با شخصیت آیت الله رییسی آشنا شدم از ویژگی های رییس جمهوری می توان به رفتار محبت آمیز با مردم و روحیه خدمت جهادی اشاره کرد.  
وی ابراز کرد: آیت الله رییسی برای خدمت به مردم سر از پا نمی شناخت و همین شوق، اشتیاق و علاقه باعث شده بود که با روحیه خستگی ناپذیر شبانه روز در حال خدمت، تلاش و مجاهدت باشد.
حجت الاسلام بامری تاکید کرد: این در تاریخ ماندگار خواهد شد و تاریخ شهادت خواهند داد که شهید رئیسی در خدمت به مردم و گره گشایی از امور مردم خالصانه، عاشقانه و مجاهدانه شب و روز تلاش کرد تا با جلب رضایت مردم بتواند رضایت خداوند را به دست بیاورد.
امام جمعه عنبرآباد اضافه کرد: شوق خدمتگزاری به مردم آنچنان در وجود رئیس جمهوری گ شعله ور بود که آرام و قرار را از او گرفته بود بنابراین پنج روز هفته را در مرکز مشغول کار و تلاش بود و دو روز پایانی هفته را به حضور مستقیم و بی‌واسطه در بین مردم، شنیدن درد و دل و صدای مردم اختصاص می داد.
وی ادامه داد: برای رییس جمهور تلاش برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم از نزدیک این بسیار مغتنم و ارزشمند بود و ویژگی شوق، اشتیاق، علاقه و محبت باعث شده بود که  مردم هم از صمیم قلب رئیس جمهوری را دوست داشته باشند و در قلب مردم جای بگیرد.
حجت الاسلام بامری با اشاره به خاطره ای از حضور رییس جمهوری در روستای محروم و کم برخوردار تنگ شاه عنبرآباد، عنوان کرد: باد بسیار تندی در کوهستان می‌وزید و مردم از دقایق اولیه صبح در روستا کنار یکدیگر در یک نقطه‌ای گرد هم جمع شده بودند و مشتاقانه منتظر دیدار رییس جمهور بودند، آن لحظات توصیف شدنی نیست.
امام جمعه عنبرآباد افزود: آن لحظه به یاد ماندنی فرا رسید و بالگرد حامل رئیس جمهور بر بالای تپه ای فرود آمد که تقریبا روستا در پایین دست آن قرار داشت، رییس جمهوری با همراهانش و نماینده ولی فقیه در استان به سمت مردم حرکت کرده و مردم هم به سمت رییس جمهوری حرکت کردند و رییس جمهوری در حلقه مردم قرار گرفت.
وی ابراز کرد: به هنگام وصل شدن این حلقه به یکدیگر و شعارهای با صفا، بی ریا و خالصانه مردم با رییس جمهوری، اشک شوق در چشمان مردم و تبسم و چهره گشاده روی رییس جمهور قابی زیبا از آن روز را در ذهنم ماندگار کرد.
حجت الاسلام بامری یادآور شد: در آن روزی که رئیس جمهور به منطقه تنگشاه سفر کردند وقتی در بین مردم قرار گرفتن انگار دنیا را به مردم داده بودند آنقدر خوشحال و ذوق زده بودند برای شان قابل باور و تصور نبود که برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی رئیس جمهور مردمی اینگونه بی‌تکلف، بی‌ریا و متواضعانه در بین آنها حضور یافته است.
امام جمعه عنبرآباد ابراز کرد: پس از شنیدن دغدغه‌ها، نیازها، احتیاجات و مطالبات مردم و گرفتن نامه‌های آنها، توصیه‌هایی به مسئولین داشتند.
وی بیان کرد: یکی از مطالبات اصلی همه مردم از رئیس جمهوری با توجه به صعب العبور بودن راه روستای تنگشاه، احداث جاده این روستا بود که در آن روز با دستور رییس جمهوری جاده تنگشاه به نرگسان و از مسیر جبالبارز جنوبی تصویب شد و که بعد از مدتی احداث این محور با اعتبار ۵۰ میلیارد آغاز شده و قسمت اعظم آن انجام شده است.
حجت الاسلام بامری اظهار کرد: راه‌اندازی دکل رادیو تلویزیون یکی دیگر از مطالبات مردم روستای تنگ شاه از رییس جمهوری بود که با دستور رییس جمهوری این مطالبه مردم روستای تنگ شاه ها انجام شد.
امام جمعه عنبرآباد ادامه داد: یکی دیگر از مطالبات مردم در سفر رییس جمهوری به عنبرآباد برق رسانی به برخی از روستاها بوده که در حال حاضر تعدادی از این طرح‌ها یا اجرا شده و یا در حال اجراست، این‌ها برخی از مصوبات سفر رئیس جمهوری بود که با که تلاش مسئولین و پیگیری آنها، محقق شده است.
وی با بیان اینکه ضایعه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانش، حادثه ای غم انگیز بود، عنوان کرد: رییس جمهوری و همراهانش بسیار مجاهدانه با خدای متعال معامله کردند و خداوند متعال هم آنها را خرید این نتیجه معامله با خدا بود که در شب میلاد با برکت امام هشتم این خادم الرضا (ع) و همراهانش به دیدار امام و مقتدای خود شتافتند.  
حجت الاسلام بامری با اشاره به اینکه رئیس جمهوری فقید ما در تاریخ ماندگار شد، گفت: امیدواریم ان شاء الله کشور ما با شرایط بسیار بسیار حساس و فوق العاده‌ای که داراست و این مسیر با عظمت و بزرگی که سیدالشهدای خدمت باز کردند مسئولان این مسیر خدمتگزاری را دنبال کنند.

کد خبر 1765418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha