برگزاری ۵۰۰ مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در استان فارس

فرخ زاده گفت: بیش از ۵۰۰ جلسه از اجتماعات بزرگ و ارزشمند در ۳۷ شهرستان استان برای بزرگداشت شهدای خدمت تاکنون برگزار شده است و در هفته آینده نیز ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، محمد فرخ زاده با بیان اینکه در ۳۷ شهرستان استان (شهر، روستا و بخش) تا پایان هفته آتی مراسم های بزرگداشت شهدای خدمت برگزار می شود، گفت: تجمع و برگزاری سه مراسم در حرم مطهر شاه چراغ(ع) همزمان یا نماز مغرب و عشا و برگزاری دو مراسم بزرگداشت در روز چهارشنبه ۲ خرداد هم زمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهرک سعدی با حضور هیات های مذهبی و در کافه شهدا واقع در بلوار چمران به عنوان برنامه های محوری روزهای گذشته برای بزرگداشت شهدای خدمت در شهر شیراز نام برد.

فرخ زاده با اشاره به برگزاری پیاده روی بزرگ عزاداران از میدان شهدا تا حرم مطهر و شرکت در مراسم دعای کمیل پنجشنبه ۳ خرداد همزمان با نماز مغرب و عشا در حرم مطهر احمد ابن موسی شاه چراغ (ع) اشاره کرد و ادامه داد: مراسم بزرگداشت شهدای خدمت روز یکشنبه ششم خرداد در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) و همچنین مراسم دیگری برای گرامیداشت یاد رییس‌جمهور شهید و همراهان ایشان روز پنجشنبه دهم خرداد در حرم مطهر علی ابن حمزه(ع) برگزار خواهد شد.

وی گفت: به منظور حضور مردم عزادار استان فارس در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، تعداد ۴۵ دستگاه اتوبوس تامین و بیش از ۲ هزار نفر به تهران و مشهد اعزام شده اند.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس تصریح کرد: عمده اقدامات به صورت خودجوش و مردمی و با ابتکار هیات ها، کانون های فرهنگی، پایگاه های مقاومت و اقشار فعال فرهنگی و مذهبی انجام پذیرفته است.

کد خبر 1765455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha