تعامل حداکثری دستگاه ها برای بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) ضرورت دارد

عزیززاده گرجی با تاکید براینکه تعامل حداکثری دستگاه ها برای بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) مورد انتظار است، گفت: همچنین فضاسازی متناسب با گرامیداشت سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین ۱۵خرداد دردستور کار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ضمن عرض تسلیت شهادت شهدای خدمت و سی و پنجمین سالروز ارتحال خمینی کبیر و تحسین حضور میلیونی ملت در آئین های وداع، تشییع و تدفین شهدای سانحه دلخراش سقوط بالگرد حامل رئیس دولت مردمی سیزدهم، اظهار کرد: در اهمیت این موضوع خیلی نیازی به بحث نیست، این حضور شکوه و حماسه‌ای که مردم همواره می‌آفرینند نیاری به تشریح ندارد.

وی افزود: حضور مردم در مراسم تشییع آیت‌الله شهید رییسی و همراهان هم برای دوستان و هم دشمنان پیام‌های فراوانی داشت.

تعامل حداکثری دستگاه ها برای بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) ضرورت دارد

عزیززاده گرجی با بیان اینکه هر ساله مردم در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) همچون اربعین حضور پیدا خواهند کرد، خاطرنشان شد: وظیفه ما آسان کردن حضور مردم است که باید اتفاق بی‌افتد و هر سال هم باید بهتر از گذشته برگزار شود، امسال باید متفاوت‌تر نسبت به گذشته اهتمام داشته باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه  «امام وعده‌های صادق» بصورت سراسری به عنوان شعار سی‌وپنجمین سالگرد رحلت امام راحل(ره) انتخاب شده است، عنوان کرد: آنچه که قول و قرار این جلسه است مهم است باید ظرفیتی را به کمک بیاوریم تا آنچه که تصمیم گرفته شد محقق شود و به زحمت نیفتیم، اگر دستگاهی بگوید که باوجود وظیفه ذاتی نمیخواهم کار را انجام بدهم قشنگ‌تر از این است که ببینیم کاری انجام نشد امسال قرار است دستگاهی که کار میکند را مشخص و جدا کنیم.

وی با اشاره به دستورالعمل‌ها برای تمهید مقدمات اعزام زائرین به حرم مطهر امام خمینی(ره)، اعلام کرد: ستادهای شهرستانی و حتی بخشی در اسرع وقت باید فعال شود که البته شکل گرفت، در روستاها هم موضوع انتخابات و همبستگی نیز باید عمومیت پیدا کند، از این رو باید برای پایگاه‌های بسیج، دهیاران و سایر مراکز روستایی نقشی تعریف شود.

عزیززاده گرجی گفت: همکاری با سپاه شهرستان‌ها برای تامین اتوبوس کار عادی هر ساله این مراسم است که باید با مشارکت شهرداری‌ها صورت بگیرد، تعیین نرخ کرایه واحد هم توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل انجام و ابلاغ شود.

وی همچنین بیان کرد: نکته بعدی هم بحث تغذیه است، تامین ۲۰هزار آب معدنی، کلوچه و مواد غذایی خشک را باید به عهده دوستان صمت و سایر دستگاه‌ها بگذارید که بین شهرستان‌ها توزیع کنند.

عزیززاده گرجی با تاکید بر لزوم توجه به بحث بهداشت، امنیت زائرین، تبلیغات محیطی و موارد دیگر، عنوان کرد: تبلیغات محیطی بیرون شهری هم با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، ورودی برخی روستاها در معرض دید زیادی حتی نسبت به شهرها هستند که اهتمام بیشتری داشته باشید.

تعامل حداکثری دستگاه ها برای بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) ضرورت دارد

وی خواستار ارسال رونوشت از اقدامات به استانداری و فرمانداری‌ها شد و گفت: ۱۴ و ۱۵ خرداد باید برنامه‌های ویژه‌ و تبیینی داشته باشیم، در مساجد شاخص شهرستان هم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میتواند محور شود، نقطه عطف تبیین قیام ۱۵خرداد است.

عزیززاده گرجی خواستار پیگیری تامین دارو از دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل شد و تصریح کرد: همین مصوبه مکاتبه است، الان هم که دوستان سپاه کربلا ورود پیدا کردند مسئولیت پذیرفتند در اصل وظیفه دوستان دولتی بود اقلام تامین شود تا زحمتی برای دوستان اجرایی نباشد، مهلت تامین نیز باید گذاشته شود.

وی اعلام کرد: معضل نظام اداری ما این است که بعد از تصمیم‌گیری با کفش آهنین مدیران را قانع کنیم، کیفی‌سازی و تحقق مصوبات مهم است، ما تعجب میکنیم کاری که ۲۰دقیقه‌ای میشود انجام شود چرا ۲۰ روزه انجام نمی‌شود؟ لازمه همکاری و همدلی‌هاست، کار متعلق به نظام است این وظیفه ماست.

عزیززاده گرجی چاپ پوستر را بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها قرار داد و بیان کرد: دهیاری‌ها باید در بحث اعزام زائران با اتوبوس پای کار بیایند.

کد خبر 1765505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha