جشن‌های اعیاد قربان و غدیر با رویکرد انتخابات برگزار شود

حجت الاسلام اصغری ولوجایی با اشاره به اصل ۱۳۱قانون اساسی برای انتخاب رئیس جمهور طی ۵۰روز بعد، گفت: با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری باید جشن‌های اعیاد قربان و غدیر با رویکرد انتخابات برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت ضمن گرامیداشت یاد ونام شهدای خدمت به ویژه سیدالشهدای خدمت خادم الرضا(ع) آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت مردمی سیزدهم با اشاره به رحیه جهادی، انقلابی، مردمداری و اخلاق مداری شهید رئیسی اظهار کرد: تبیین دستاوردهای شهید جمهور و سیره عملی ایشان در جامعه امروز یک ضرورت محسوب می شود.

جشن‌های اعیاد قربان و غدیر با رویکرد انتخابات برگزار شود

وی با بیان اینکه مناسبت‌های دینی و مذهبی فرصت مناسبی برای رونمایی ارزش‌های دینی در جامعه است، افزود: دهه امامت و ولایت جریانی الهی است که با عید قربان به‌عنوان مظهر عبودیت آغاز و با عید غدیر به‌عنوان خاستگاه و تجلیگاه امامت و ولایت به کمال می‌رسد لذا باید قدر نعمت ولایت در جامعه اسلامی را بدانیم و ارزش‌های آن را به نسل های جدید منتقل کنیم.

حجت الاسلام اصغری ولوجائی گفت: غدیر، تکمیل کننده‌ی بعثت همه‌ی انبیا است که اگر این روز بزرگ نبود، رسالت پیامبران ناقص می‌ماند لذا در هنگام ابلاغ ولایت، با بالا بردن دست امام علی (ع) توسط پیامبر (ص)،   آیه‌ی «مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ» نازل می‌شود.
وی به جایگاه ولایت و امامت در جامعه اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: کفار از دینی که محوریت آن امام باشد، ناراضی می‌شوند، البته اسلام بدون امام نیز بی‌روح بوده و زمینه‌ی حیله و انحرافی برای گمراهی جوامع بشری است.
حجت الاسلام اصغری ولوجائی با تاکید براینکه همه‌ی رفتار و نشست و برخاست های امت جامعه اسلامی، باید طبق اوامر امام باشد، خاطرنشان شد: بهترین راه ایستادگی در مقابل دشمنان، ولایت پذیری است.

جشن‌های اعیاد قربان و غدیر با رویکرد انتخابات برگزار شود

وی با بیان اینکه دهه ولایت بستری مناسب برای ارائه مباحث عقیدتی و ولایی است، گفت: باید ساختارهای اصلی دین مبین اسلام بار دیگر یادآوری شود و نقش «اهل‌ بیت(ع)» در جلوگیری از انحراف دین مبین اسلام بازگو و تبیین شود.

حجت الاسلام اصغری ولوجائی با اشاره به اصل ۱۳۱قانون اساسی برای انتخاب رئیس جمهور طی ۵۰روز بعد، تاکید کرد:جشن‌های اعیاد قربان و غدیر با رویکرد انتخابات برگزار شود.
 
وی با بیان اینکه تنها کسانی که از ولی زمان خود تبعیت می‌کنند پیام غدیر را درک کرده‌اند زیرا تنها راه سعادت بشریت تبعیت از ولایت است، گفت: کفار خیال می‌کردند با رحلت پیامبر اعظم حضرت محمدمصطفی(ص) دین اسلام نیز به نقطه پایان خود خواهد رسید، اما انتخاب امام علی(ع) سبب پویایی دین مبین اسلام، تداوم راه رسول اکرم(ص) و ناامیدی دشمنان اسلام و قرآن شد.

جشن‌های اعیاد قربان و غدیر با رویکرد انتخابات برگزار شود

 
حجت الاسلام اصغری ولوجائی به نقش ولی فقیه و مرجعیت در ظهور و بروز انقلاب اسلامی و پیروزی در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر نیز با پرچمداری ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از بزنگاه‌ها و گردنه‌های حساس بسیاری به سلامت عبور کرده که باید در دهه ولایت و امامت جایگاه ولایت فقیه در بین اقشار مختلف به ویژه نسل نو تبیین شود.

کد خبر 1765509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha