تمام آزادی خواهان جهان عزادار شهید جمهور هستند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: امروز همه آزادی خواهان جهان عزادار شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی امروز یکشنبه، (۶ خرداد) در آیین گرامیداشت شهدای خدمت و سوم خرداد، با اشاره به تلاش ها و زحمات شهید رئیسی، گفت: آیت الله رئیسی در طول سه سال خدمتگزاری به ملت به عنوان رئیس جمهور کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت و این کارنامه درخشانی همواره در اذهان ملت ایران خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه شهادت این بزرگ مرد دل همگان را به درد آورد، اظهار داشت: حیات ایشان موجب برکت و سعادت برای ملت ایران و شهادتشان قلب انسان را جریحه دار می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه انسان باید همواره آگاه و هوشیار باشد، ادامه داد: برخی افراد در رابطه با همه چیز بی تفاوت هستند ‌همواره به امور روزمره و عادی دنیوی مشغول هستند، اما در برابر ایشان هستند افرادی که چراغ هدایت به دست گرفته و تلاش می‌کنند جهان بشریت را از خواب غفلت بیدار کنند و حتی در این راه جان خود را فدا می کنند.

این مقام ارشد استان با بیان اینکه افراد متعهد و آگاه همواره در حال خدمت رساندن به دیگران هستند، ادامه داد:ایشان از هر فرصتی برای خیر رساندن به مردم استفاده می کنند.

نماینده ولی فقه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ادامه با بیان اینکه آیت الله رئیسی یکی از آنها بود، بیان کرد: امروز همه آزادی خواهان جهان عزادار شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی هستند.

وی با اشاره به اینکه حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام نمونه بارزی از این افراد بودند که حتی با شهادت خود به مردم خیر و برکت رساندند، اظهار داشت: امام حسین(ع) و یارانش صدها سال است که برای مردم موجب خیر و برکت هستند و فرصت تقرب و نزدیکی به خداوند را فراهم آوردند.

این مقام ارشد استان به سالروز آزادسازی سازی خرمشهر نیز اشاره کرد و ادامه داد: سوم خرداد روز ارزشمند و افتخار آمیزی در تاریخ ایران اسلامی است و همه ملت ایران به این روز افتخار می کنند.

کد خبر 1765564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha