تقدم جام قهرمانی آسیا تیم ملی هاکی به روح شهدای خدمت

امیرمهدی میرزاخانی، ورزشکار ارزنده استان مرکزی آقای گل مسابقات هاکی قهرمانی آسیا شد.
تقدم جام قهرمانی آسیا تیم ملی هاکی به روح شهدای خدمت

تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران با افتخار جام قهرمانی خود را به روح شهدای خدمت، آیت الله رئیسی و همراهانش تقدیم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، دکتر علیرضا شهرجردی رئیس هیات هاکی استان مرکزی، ضمن تبریک به تیم ملی هاکی گفت: امیرمهدی میرزاخانی لژیونر اراکی و عضو تیم ملی هاکی سالنی ایران در بازی های آسیایی قزاقستان و انتخابی جهانی با زدن ۲۴ گل عنوان برترین گلزن و بهترین بازیکن مسابقات  را کسب کرد.

وی افزود: این ورزشکار بین‌المللی اراکی با کسب این عنوان همراه با تیم ملی هاکی ایران قهرمان آسیا نیز شد.

میرزاخانی آقای گل آسیا نیز با اشاره به اینکه در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا، با شکست سنگین ۷ بر ۱ تیم مالزی، با پس گرفتن جام قهرمانی از مالزی،  برای نهمین بار قهرمان هاکی آسیا شدیم، گفت: این موفقیت را به ملت ایران تبریک عرض می‌کنم.

وی ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و بیان غم و اندوه خود برای شهادت سیدالشهدای خدمت، رئیس جمهور محبوب و مردمی آیت الله رئیسی و همراهان شهیدشان، خاطر نشان کرد: تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران با افتخار جام قهرمانی خود را به روح شهدای خدمت، آیت الله رئیسی و همراهانش تقدیم می‌کند.

میرزاخانی ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی هدفمند و عملیاتی با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و همچنین هیئت‌های استانی و با برگزاری اردوهای باکیفیت با تلاش کادر فنی و بازیکنان زبده تیم ملی بتوانیم در جام جهانی کرواسی مقام سومی خود در جهان را ارتقاء دهیم.

آقای گل هاکی آسیا حمایت مدیران و مسئولان ارشد استان از تیم هاکی را خواستار شد و اضافه کرد: با حمایت مسئولین ارشد استان زمینه رشد و شکوفایی بیشتر ورزش هاکی با وجود پتانسیل و ظرفیت های بالای ورزشکاران این رشته در استان مرکزی فراهم و شاهد افتخارآفرینی هاکی بازان استان در سطوح ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

 گفتنی است تیم ملی کشورمان که رنکینگ ۲ جهانی را دارد، با قهرمانی در این دوره از مسابقات به همراه تیم مالزی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۵ که اواخر امسال به میزبانی کرواسی برگزار خواهد شد، را کسب کرد.

کد خبر 1765580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha