مهمترین هدف سپاه، پاسداری و صیانت از انقلاب است

سردار فدوی گفت: مهمترین هدف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسداری و صیانت از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (۷ خرداد) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی که با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در در دهکده مقاومت اراک برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و شهدای خدمت به سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار حکومتی اسلامی به پشتوانه مردم است و این حکومت همواره در حال حرکت رو به جلواست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه استان مرکزی استان امام و این افتخار بزرگی برای مردم استان مرکزی است، افزود: مردم استان مرکزی همواره در همه اموراتی که جلوه حضور و بروز جبهه حق است باید پیش قدم باشند.

وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و اضافه کرد: مردم سالاری دینی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و یکی از تجلیاتی که حضرت امام راحل بنیان نهاد انتخابات است که در ۱۲ فروردین مردم به جمهوری اسلامی رای آری دادند.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه وفاق و همدلی زمینه‌ساز مشارکت حداکثری در انتخابات است، اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو مردم بایستی در سایه وفاق و همدلی که به واسطه شهادت رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت شکل گرفته حضوری پرشور و شعور داشته باشند.

این مقام ارشد کشور با تاکید بر اینکه ملت ایران در طول ۴۵ سال نشان داده اند که تا پای جان، همراه انقلاب بوده و هستند، اظهار داشت: همه باید بدانند که شرط محقق شدن وعده خدا پای کار بودن است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرتهای برتر دانیا است، گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب به دنبال ضربه زدن و شکست این نظام ولایی بودند و تمام تلاش خود را کرده اند اما با توکل بر خدا و بصیرت ملت به هدف خود نرسیده اند و همواره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند.

وی با اشاره به اینکه ما پشتوانه‌ های بی‌شماری مانند شهدا داریم که هر کدام می‌توانند توطئه‌ های بی شماری را از بین ببرند، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۷ فرمودند که این انقلاب به پیروزی کامل خود رسیده و به دست صاحب اصلی آن، حضرت صاحب‌الزمان (عج) تحویل داده می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه دشمنان با کارشکنی ها و توطئه های خود تنها زحمت ما را زیاد می‌کنند، ادامه داد: خبیثان و شیاطین دنیا درصدد هستند که حضور حداقلی را در پای صندوق های رأی داشته باشیم؛ اما ما باید هوشیار باشیم تا هدف دشمن محقق نشود.

سردار فدوی در ادامه با تاکید بر اینکه به برکت امامین انقلاب، سپاه پاسداران در طی این سالها در هر عرصه ای که انقلاب و نظام نیاز داشته است پای کار بوده و خدمت و نوکری کرده است، اضافه کرد:. پاسداران در انجام تکالیف، با همه توان و بدون خستگی پای کار بوده و هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به خدمات فرمانده سابق سپاه روح الله اشاره و تصریح کرد: استان مرکزی در برخی عرصه ها از جمله مسکن پاسداران رتبه برتر کشور را دارد.

گفتنی است سردار محسن کریمی فرمانده اسبق سپاه روح الله استان مرکزی در کسوت مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه معرفی و با حکم سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، سردار «مرتضی عمو مهدی» به عنوان فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی معرفی شد.

کد خبر 1765675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha